استاندار خوزستان بیان کرد:

توزیع ۳ هزار تبلت ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار با نظر کارشناسان انجام می شود/احداث ۲۴۰۰ کلاس درس از سال ۹۸ تا کنون

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۱۷۶۷
توزیع ۳ هزار تبلت ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار با نظر کارشناسان انجام می شود/احداث ۲۴۰۰ کلاس درس از سال ۹۸ تا کنون
استاندار خوزستان گفت: توزیع تبلت های ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار بر اساس نظر کارشناسان انجام می شود تا با یک برنامه ریزی اصولی آنها را در اختیار افراد مستحق قرار دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در نشستی به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی و روز دانش آموز، در جمع دانش آموزان نخبه خوزستانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: من و دفترم آماده میزبانی از دانش‌آموزان هستیم و همواره سعی کردم پاسخگوی این قشر باشم.

او گفت: با پیگیری انجام شده سه هزار تبلت خریداری کردیم که شاید مورد رضایت برخی نبود اما با این وجود تمام تلاشم را برای حل مشکلات دانش آموزان انجام می‌دهم.

استاندار خوزستان افزود: چگونگی توزیع این تبلت ها نیز بر اساس نظر کارشناسان انجام می شود تا با یک برنامه ریزی اصولی آنها را در اختیار افراد مستحق قرار دهند.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس در خوزستان ساخته شد و امسال نیز تا کنون یک هزار و ۱۰۰ کلاس تحویل آموزش و پرورش شده است.

لازم به ذکر است که در پی افزایش شیوع مجدد کرونا ویروس، طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین استان خوزستان، مراسم ۱۳ آبان امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما