سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم/ناشناخته بودن تیم ها نهایتا دو تا سه هفته زمان خواهد برد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۲۰:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷۱
به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم/ناشناخته بودن تیم ها نهایتا دو تا سه هفته زمان خواهد برد
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تمام تمرکز مان بر روی تیم است و تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت موجود بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امشب در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: آغاز لیگ است و قطعا تیم ها شناخت کافی از هم ندارند تلاش ما این است که با توجه به شرایط و داشته های تیم پیش برویم و بازیکنانی که جذب کردیم را هماهنگ کنیم.

او گفت: با توجه به اینکه می دانستیم که باید از کی شروع کنیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از آقای آذری هم تشکر می کنم که در نقل انتقالات زحمات زیادی کشیدند و تشکر ویژه دارم از آقایان گودرزی و محمدی که امسال برای بستن تیم و جذب بازیکنان مد نظر سنگ تمام گذاشتند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص ارزیابی حضور مربیان جوان در لیگ، افزود: تمام این عزیزان هم دوره بنده هستند و امیدوارم موفق باشند، در اکثر نقاط دنیا مربیان جوان وارد میدان شده و در جاهایی از مربیان قدیمی و با تجربه سبقت گرفته اند، امیدوارم شرایط بگونه ای پیش برود که همه مربیان جوان چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک موفق شوند و بتوانند به فوتبال کشور خدمت کنند.

نکونام در مورد ناشناخته بودن ذوب آهن و تغییراتی که در این فصل داشته، بیان کرد: هر مربی سبک خود را دارد، بازیکنان جذب شده هم در ذوب آهن بازیکنانی هستند که در لیگ بازی کرده اند و ما شناختی از بازی آن ها داریم و این ناشناخته بودن نهایتا دو تا سه هفته زمان خواهد برد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اضافه کرد: تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و تلاش داریم با استفاده از ظرفیت تیم خود به موفقیت برسیم.

او با اشاره به صحبت هایی که دیدار فردا را تقابل لالیگا و سری آ دانسته اند تصریح کرد: خیر اینگونه نیست، تقابل در زمین بازی است و نه بنده و نه رحمان هیچ کدام بازی نمی کنیم و این بازیکنان هستند که با تلاش خود به دنبال موفقیت هستند.

نکونام با اشاره به هدف گذاری تیم در سال جاری افزود: هدف گذاری ما در راستای این است که تلاش خود را انجام دهیم و تمام تمرکز خود را بگذاریم که هم در لیگ و دیگر رقابت ها بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: ما تمام تمرکز را بر تیم خودمان معطوف کرده ایم  با ارایه بهترین رقابت ها و تا آخرین لحظات به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز