تا تابستان ۱۴۰۰؛

۶۰ روستای منطقه نفت سفید هفتگل از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند خواهند شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۱:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷۴
۶۰ روستای منطقه نفت سفید هفتگل از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند خواهند شد
استاندار خوزستان گفت: ۶۰ روستای منطقه نفت سفید هفتگل تا پیش از تابستان سال آینده از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند میشوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه ۱۵ آبان در حاشیه بازدید از منطقه نفت سفید هفتگل و دیدار با اهالی این روستاها، اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم خدمت مردم شریف و عزیز هفتگل و روستای نفت سفید و مسیر این روستاها باشیم و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنیم.

او گفت: مهمترین و جدی ترین مشکل این مناطق مسیله آب آشامیدنی است. مدیرعامل آبفای استان همراه با تیمی کارشناسی از منطقه بازدید کردند و بنا شد که از چاه‌های رود زرد کایدرفیع آب منتقل شود.

استاندار خوزستان افزود: مقداری از کار لوله گذاری انجام شده و باقی مانده نیز در اسرع وقت بنا شد انجام شود و مقرر شد تا قبل از فصل تابستان آینده این خط را برقرار کنیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: با اجرای این خط ۶۰ روستا را می‌توانیم آبدار کنیم که امیدواریم با کمک مناطق نفتخیز جنوب انشالله این کار انجام شود.

او با بیان اینکه امیدواریم قبل از شروع گرما آب پایدار برای این روستاها تامین نماییم، تصریح کرد: البته آب هم اکنون در حال استفاده است و آب فعلی کیفیت مناسبی دارد اما هم به خوبی آب طرح در دست انجام نیست و هم میزان آن کافی نیست و آب به صورت ساعتی در اختیار این مناطق قرار می گیرد.

شریعتی گفت: مشکل دوم اینترنت بود که اینترنت این مناطق اینترنت با سرعت نیست که مردم گلایه مند بودند و آموزش و پرورش هم نمی تواند به صورت مجازی تدریس داشته باشد از این رو تماس گرفتیم و بنا شد با سرعت ۳G اینترنت در این مسیر برقرار شود.

استاندار خوزستان در پایان افزود: برخی از روستاها هم می‌گفتند آنتن دهی موبایل مشکل است که قرار شد سازمان ارتباطات رادیویی این مشکل را پیگیری و مرتفع نماید‌.

 

نظر شما