سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

به بازیکنانم تذکر دادم/روی سکوها صحبت هایی می شد که درست نبود/من و رحمان با هم دوست هستیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۳۴۷۹
به بازیکنانم تذکر دادم/روی سکوها صحبت هایی می شد که درست نبود/من و رحمان با هم دوست هستیم
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: به بازیکنانم تذکر می دهم. آنها در تیم فولاد خوزستان بازی می کنند و باید به اندازه نام تیم و باشگاه فولاد به رقابت بپردازند. تا آخرین لحظه باید برای هواداران، تیم و لباسی که به تنمان است مبارزه کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان که با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید با بیان اینکه شرایط دیدار اول با توجه به تحویل و تحولات بسیار و ناشناخته بودن تیم ها شرایط برای هر دو طرف سخت است، اظهار کرد: رقابت را خوب شروع کردیم و در دقایق گل برتری را به ثمر رساندیم و در دو سه موقعیت هم نتوانستیم بهره کافی را ببریم اما نیمه اول تحت کنترل ما بود.

او با اشاره به اینکه بازیکنانم هنوز به ذهنیت تیم فولاد نرسیده اند، گفت: به بازیکنانم تذکر می دهم. آنها در تیم فولاد خوزستان بازی می کنند و باید به اندازه نام تیم و باشگاه فولاد به رقابت بپردازند. تا آخرین لحظه باید برای هواداران، تیم و لباسی که به تنمان است مبارزه کنیم. اگر بخواهند اینقدر بی خیال باشند و رقابت یک هیچ برده و کاملا تحت کنترل مان را واگذار کنیم و بعد به تساوی بکشانیم و تیم تحت فشار قرار بگیرد، کار سخت می شود لذا بازیکنان باید بدانند در چه تیمی و در چه جایگاهی هستند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه روی اشتباهات فردی ما رقابت برده به تساوی کشیده شد، افزود: ما روی دو اشتباه فردی در دو دقیقه دو گل دریافت کردیم، اما خوشبختانه با تغییراتی که دادیم تیم به جریان رقابت بازگشت و به گل تساوی دست یافتیم. اما از این تساوی ناراحت هستم. ما نیمه اول را به دلیل اشتباهات خودمان و عدم تمرکز از دست دادیم و در ادامه هرچه از نیمه دوم می گذشت این راقابت برایمان سخت تر شد و از دقیقه 75 به بعد به دلیل فشار حریف با بازی مستقیم دچار اشتباه و دریافت دو گل شدیم. برای بازگشت به دیدار دیر شده بود و وقتی چَک را از حریف دریافت کردیم تازه متوجه شدیم باید فولاد باشیم. قطعا بیشتر تلاش خواهیم کرد تا در دیدارهای آتی بهتر ظاهر شویم.

نکونام با اشاره به مصدومیت سه بازیکن فولاد بیان کرد: مشکل دیگری که برایمان به وجود آمد این بود که روز گذشته سر تمرین همزمان سه بازیکن روی یک حرکت در یک نقطه زمین در کمتر از یک دقیقه مصدوم شدند که دوتایشان ازبازیکنان اصلی ما هستند. به این خاطر امروز ما با 18 بازیکن روی نیمکت حاضر شدیم که برخی هنوز کارت بازیشان نرسیده بود و برخی هم مصدوم بودند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص درگیری لفظی حین رقابت با رحمان رضایی، تاکید کرد: اصلا، هیچ برخوردی بین من و رحمان نبوده و من و رحمان با هم دوست هستیم.

نکونام در خصوص سوالی مبنی بر هدف گذاری تیم فولاد در لیگ برتر، پلی آف آسیا و جام حذفی تصریح کرد: برای این منظور اول بازیکنان تیم باید بداننددر چه جایگاه و موقیعتی قرار دارند. ما اینجا هستیم که هر روز پیشرفت کنیم و فرصتی برای اینکه بگوییم خوبه یا بده یا بهتر می شویم، نداریم. اگر قرار بود پیشرفت نکنیم درتیم تغییرات نمی دادیم. ورود نفرات جدید به این معناست که باید به تیم کمک کنند. حتما باید نسبت به سال گذشته بهتر باشیم. باید روحیه مبارز طلبی اشته باشیم و مدام بجنگیم مثل مابقی تیم ها. هر تیم با تلاش به موفقیت خواهد رسید. آنچه برای ما مهم است جایگاهی است که آخر فصل باید به دست بیاوریم. دیدگاه ما موفقیت در یم مسیر طولانی شامل 30 دیدار در لیگ برتر، جام حدفی و پلی آف باشگاه های آسیا است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص شرایط لیگ بیستم و رقابت های پیش رو با توجه به شرایطی همچون عدم جذب بازیکنان و مربیان خارجی، تغییرات مدیریتی فدراسیون و شرایط متاثر از کرونا ویروس، تصریح کرد: وقت اتفاقی نمی افتد، صحبت کردن فایده ایی ندارد.

نکونام در پایان در خصوص اعلام پنالتی داور که منجر به تساوی تیمش شد، افزود: صحنه دور بود و نمی توانم در این مورد صحبت کنم، روی گل دومی که دریافت کردیم خطای اعلام شده کاملا اشتباه بود. بعد از اعتراضات تیم حریف یه مقدار صوت های داور برگشت و تیم ما هم مقداری عقب نشینی کرد و روی صحنه گل به نظرم داور اشتباه کرد. اما اشتباه داوری که بخواهد اینقدر از طرف تیم ذوب آهن داور را تحت فشار قرار دهند اصلا اینجوری نبود به هر حال روی سکوها صحبت هایی می شد که درست نبود و باید کنترل کنیم و فوتبال را پیش ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز