تراکتور سازی تبریز ۰ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

تساوی نفتی های مسجدسلیمان در تبریز/کسب یک امتیاز بیرون از خانه در شرایط تحریمی سرمربی

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۳۴۸۵
تساوی نفتی های مسجدسلیمان در تبریز/کسب یک امتیاز بیرون از خانه در شرایط تحریمی سرمربی
تیم نفت مسجدسلیمان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال ایران مهمان تیم تراکتور سازی تبریز بود که در نهایت با تساوی بدون گل توانست یک امتیاز بیرون از خانه را کسب کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم نفت مسجدسلیمان از هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران مهمان تیم تراکتور سازی تبریز بود که در پایان این دیدار، نفتی ها با تساوی بدون گل، توانستند یک امتیاز بیرون از خانه را دریافت کنند.

در این دیدار مجتبی حسینی ترکیب احمد گوهری، بهروز نوروزی فرد، میثم تهیدست، مجتبی نائیج پور، مجتبی مقتدایی، سیروان قربانی(۱۶ محمد مهدی احمدی)، نیما انتظاری، مهران امیری، فرید کریمی(۴+۹۰ مهدی نیایش‌پور)، محمد مهدی، محبی(۸۲ محمد بلبلی) و ساسان حسینی را انتخاب کرده بود.

همچنین علیرضا منصوریان نیز با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، سعید واسعی(۹۰ میلاد فخرالدینی)، احسان حاج صفی، اوکاچا حمزویی و سعی مهری(۶۷ محمدمهدی قنبری) انتخاب کرده بود.

گروه داوری این دیدار را مهدی سیدعلی، علی اکبر نوری و علیرضا طاهرخانی، یاسر همرنگ تشکیل داده اند. همچنین محسن ترکی به عنوان ناظر در این دیدار حضور داد.

سعید مهری(۲۸) و احسان حاج‌صفی(۹۰) از تراکتور و محمد بلبلی(۹۰) و مجتبی مقتدایی(۷+۹۰) از نفت مسجد سلیمان نیز کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که مجتبی حسینی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل حکم کمیته انضباطی سازمان لیگ در خصوص درگیری این سرمربی در دیدار فصل گذشته مس کرمان و شهرداری تبریز، از حضور در چهار رقابت رسمی محروم است و در دیدار امروز با تراکتور سازی تبریز از روی نیمکت شاهد عملکرد بازیکنانش بود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز