استاندار خوزستان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ پروژه عمرانی و شهری در منطقه منبع آب اهواز/احداث ۱۶۰۰ واحد مسکونی در منطقه سپیدار برای جا به جایی منازل در معرض خطر و بافت فرسوده

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۳۶۷۱
آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ پروژه عمرانی و شهری در منطقه منبع آب اهواز/احداث ۱۶۰۰ واحد مسکونی در منطقه سپیدار برای جا به جایی منازل در معرض خطر و بافت فرسوده
استاندار خوزستان گفت: با اقداماتی که در طرح اقدام ملی مسکن و با همکاری راه و شهرسازی صورت گرفته تعداد ۱۶۰۰ منزل را در منطقه سپیدار با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت داریم و ۸۷۰ منزل در معرض خطر در منطقه منبع آب اهواز در اولویت جا به جایی هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ پروژه عمرانی و غیر عمرانی در منطقه منبع آب اهواز که شامگاه جمعه برگزارشد، اظهار کرد: در منطقه منبع آب اهواز تعداد ۸۷۰ خانه در پهنه خطر داریم که با اقداماتی که در طرح اقدام ملی مسکن و با همکاری راه و شهرسازی صورت گرفته تعداد ۱۶۰۰ منزل را در منطقه سپیدار با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت داریم.

او گفت: با ساخت منازل سپیدار، ۸۷۰ منزل منبع آب در اولویت جا به جایی قرار خواهند گرفت و پس از آن سایر مناطق در خطر جا به جا می شوند.

استاندار خوزستان افزود: تا زمان ساخت این واحدها که حدود چهار سال طول می کشد نباید این مناطق در معرض خطر رها شود و در این منازل تعمیراتی نیاز است انجام شود که پایداری لازم را تا ساخت منازل جدید و انتقال و جا به جایی به این واحدهای نوساز حفظ نمایند.

شریعتی بیان کرد: برای این منظور بسیج سازندگی سپاه و گروه‌های جهادی محور کار شدند و تلاش کردند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: در گذشته از این منطقه بازدیدهایی داشتم و اقداماتی را باید دستگاه‌های برق، گاز و شهرداری انجام می‌داند که تصمیم گیری شد و اکثرا انجام شد. یکسری اقدامات هم لازم بود برای تامین منابع مالی انجام شود که این کارها صورت گیرد و من توسعه نیشکر و فولاد را مامور کردم که این منابع را تامین کنند که آنها اقدام کردند و عزیزان ما در گروه‌های جهادی در حال انجام اقدامات هستند.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: از همه دستگاه‌ها تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه همواره امام عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری به رسیدگی به محرومان تاکید دارند امیدواریم در حد توان شرایط زندگی را برای ساکنان این منطقه بهبود بخشیم.

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه استان و جمعی از مسوولان آغاز شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز