استاندار خوزستان خبر داد:

ابلاغ مجوز واردات کالای ملوانی به بندر خرمشهر/راه اندازی بازار ته لنجی سبب توسعه تجارت و اشتغال خرمشهر خواهد شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۴۶۹۴
ابلاغ مجوز واردات کالای ملوانی به بندر خرمشهر/راه اندازی بازار ته لنجی سبب توسعه تجارت و اشتغال خرمشهر خواهد شد
استاندار خوزستان گفت: ما از امروز می توانیم شاهد ورود کالای ملوانی در بندر خرمشهر باشیم. در این خصوص با تشکیل بازاری برای کالاهای ملوانی و ته لنجی شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید در این شهرستان خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امشب در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری هایی که طی ۶ ماه گذشته تا کنون انجام شده، خوشبختانه توانستیم از وزارت کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالای کشور مجوز کالای ملوانی را برای بندر خرمشهر بگیریم.

او با بیان اینکه این مهم ابلاغ شد، گفت: ما از امروز می توانیم شاهد ورود کالای ملوانی در بندر خرمشهر باشیم. در این خصوص با تشکیل بازاری برای کالاهای ملوانی و ته لنجی شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید در این شهرستان خواهیم شد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه خرمشهر از دیر باز مرکز تجارت ایران بوده، افزود: راه اندازی بازار کالای ملوانی و ته لنجی سبب توسعه و رونق بخشی وضعیت تجاری و اشتغال خرمشهر خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان با اشاره به دیگر بنادر خوزستان بیان کرد: وضعیت بنادر هندیجان و شادگان نیز در خصوص ورود کالای ملوانی و ته لنجی نیز تقریبا عادی است و این رویه در حال انجام است. البته در دیگر بنادر استان نیز پیش از این مجوز کالای ملوانی و ته لنجی داده شده بود و بندر خرمشهر نیز از امروز همچون دیگر بنادر استان از این مزیت بهره مند شد.

نظر شما