مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

آغاز رسمی فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در منطقه آزاد اروند

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۵۸۱۷
آغاز رسمی فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در منطقه آزاد اروند
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از فردا در مناطق مختلف آبادان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسمعیل زمانی عصر امروز سه شنبه بیستم آبان ماه جاری در توضیح این خبر اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند یک تفاهمنامه ۲۰ هزار میلیارد ریالی در راستای ایجاد زیرساخت های منطقه را با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به امضا رساند.

او گفت: در این راستا فاز نخست عملیات پروژه های عمرانی با حضور دکتر سعید محمد فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سایر مقامات استانی و منطقه ای، از فردا چهارشنبه ۲۱ آبان ماه جاری در مناطق مختلف آبادان آغاز می شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این تفاهم‌نامه در راستای کمک به توسعه و آبادانی منطقه آزاد اروند و اجرای پروژه‌ های زیربنایی و عمرانی در آبادان و خرمشهر و به منظور بهره ‌گیری از توانمندی‌ های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در اجرای طرح‌ های زیرساختی اروند صورت گرفته است.

زمانی در پایان با بیان اینکه تا کنون این قرارگاه منشاء خیر و برکات زیادی در کشور بوده و یک بازوی توانمند برای نظام و دولت محسوب می‌شود، بیان کرد: امیدواریم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای آبادانی آبادان حتی خارج از چارچوب تفاهمنامه نیز گام های بلند بردارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز