مدیر روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد:

ایجاد فرصت و ظرفیت های درون استانی برای معرفی استعدادهای ناب جوانان خوزستان/تولید و انتشار ۴۰ کلیپ و تیزر کوتاه و بلند

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۶۴۷۴
ایجاد فرصت و ظرفیت های درون استانی برای معرفی استعدادهای ناب جوانان خوزستان/تولید و انتشار ۴۰ کلیپ و تیزر کوتاه و بلند
مدیر روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اعلام فراخوان جذب جوانان مستعد استان در حوزه شعر، موسیقی و آواز از همه عزیزان علاقه مند به این حوزه برای همکاری دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هوشنگ  نوبخت امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه، سال ها و بارها شاهد بوده و هستیم که استعدادهای ناب جوانان خوزستان در عرصه‌های مختلف به ویژه هنر جذاب و پر مخاطب موسیقی به علت کم توجهی و عدم مدیریت فرهنگی مناسب نهادهای مختلف تنها از طریق اندک برنامه‌های تلویزیونی آن هم در تهران، مثل برنامه و مسابقه عصر جدید و... می توانند توانایی و ظرفیت خودشان را به کشور و بلکه دنیا نشان دهند و این بستر، خوشایند فضای فرهنگی و هنری استان خوزستان نیست.

او گفت:  از آن جایی که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به سر می بریم و با توجه به اینکه خوزستان پایتخت و قلب مقاومت، ایثار جهاد و شهادت کشور بوده و هست و همه خانواده ها اعم از پیر و جوان به شکل های مختلف، جنگ را تجربه و لمس کردند، بی شک بهترین شرایط و فرصت برای بروز استعدادهای ناب در این حوزه باید از جغرافیایی خوزستان به کشور معرفی شوند و به همین منظور ما فراخوانی را تنظیم و منتشر نمودیم تا شاعران جوان خوزستانی علاقه مند به حوزه دفاع مقدس و مقاومت و همچنین عزیزان موسیقیدان و جوانان خوش صدای استان که تمایل دارند هنر و آوازشان را در عرصه حماسی، انقلابی و ارزشی دفاع مقدس در قالب کلیپ، تیزر و... ارایه دهند، بتوانیم با در اختیار گذاشتن امکانات اولیه و تجهیزات لازم نسبت به خلق آثاری فاخر در این زمینه نسبت به معرفی حداکثری جوانان مستعد استانمان قدم هایی را برداریم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: به همین منظور، امیدوار هستیم با استقبال از این فراخوان بتوانیم نسبت به تهیه، تولید و انتشار ۴۰ کلیپ و تیزر کوتاه و بلند برای پخش در شبکه های مختلف صدا و سیما و بستر فضای مجازی اقدام نماییم.

 سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان در پایان از علاقه مندان به حضور و مشارکت در این عرصه خواست که  همکاری خود را در این زمینه اعلام نمایند تا زمینه تهیه و ساخت کلیپ ها و نماهنگ های موسیقی عزیزان فراهم آید.

 

 

 

نظر شما