در اقدامی زیبا و خیر خواهانه؛

خانم معلم نیکوکار اهوازی ۶ تلفن هوشمند برای دانش آموزانش خرید

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۶۸۲۲
خانم معلم نیکوکار اهوازی ۶ تلفن هوشمند برای دانش آموزانش خرید
آرین حاجی پور معلم نیکوکار و خیر اهوازی برای رفع مشکل دانش آموزان کم بضاعت خود و بهرمندی آن ها از فضای مجازی اقدام به خرید ۶ تلفن هوشمند کرد.

آرین حاجی پور معلم نیکو کار اهوازی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و پس از محدودیت های حضور دانش‌آموزان در کلاس درس و مدرسه و شروع آموزش در بستر فضای مجازی و شبکه شاد، برخی از دانش آموزان به علت عدم توانایی خرید گوشی های هوشمند برای فراگیری تحصیل و آموزش با مشکل مواجه شدند.

او گفت: از اینکه می دیدم برخی از دانش آموزانم به دلیل عدم داشتن تلفن هوشمند امکان حضور در کلاس های آنلاین را ندارند و زمان فراگیری را دارند از دست می دهند، برای رفع این مشکل تصمیم گرفتم با حقوقی که دریافت می کنم تعدادی گوشی برای دانش آموزان نیازمند خریداری و در اختیار آن ها قرار دهم.

این معلم نیکوکار در ادامه با اشاره به خرید ۶ گوشی هوشمند برای دانش آموزانش افزود: باید به این نکته توجه کرد که مدرسه تنها برای درس خواندن نیست، بلکه محیطی برای آموزش نظم، انضباط، شکل رفتار با همنوع، فراگیری ارتباط اجتماعی و کمک به همنوع نیز است. لذا این اقدام می تواند الگویی مثبت برای سایر دانش آموزان در آینده باشد.

حاجی پور در پایان بیان کرد: امید است که شاهد روزهایی باشیم که خیرین و نیکوکاران بسیاری در راستای تامین نیازهای دانش آموزان کم بضاعت یا بی بضاعت گام بردارند و دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

 

نظر شما