در طرح پاکسازی و ضربتی پلیس آبادان؛

۱۶ خرده فروش مواد مخدر و سارق به عنف دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۷۰۸۳
۱۶ خرده فروش مواد مخدر و سارق به عنف دستگیر شدند
رییس پلیس آبادان از دستگیری 16 خرده فروش مواد مخدر و سارق همراه با کشف بیش از هفت کیلوگرم انواع مواد و کالای خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ سید محسن تقی زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده به جرم به منظور ضربه زدن به خرده فروشان مواد مخدر با کمک ماموران کلانتری های 11، 13، 18 و 15 به مرحله اجرا در آمد.

 او گفت: در این طرح  تعداد 11 توزیع کننده مواد مخدر، در سطح شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمین مقدار هفت کیلو و دویست گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی همراه با آلات و ادوات استعمال مواد کشف و ضبط شد.

تقی زاده بیان کرد: در این طرح که در 48 ساعت گذشته اجرایی شد، ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری، یک نفر سارق منزل را شناسایی، دستگیر و از مخفیگاه او یکدستگاه تلویزیون سرقتی کشف کردند. همچنین ماموران کلانتری 16 امیرکبیر و 13 قدس نیز طی عملیات مشترک چهار نفر سارق به عنف موبایل را شناسایی و دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده به 14 فقره سرقت موبایل و سه فقره سرقت منزل معترف شدند.

رییس پلیس شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدندف افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با مخلان امنیت و آرامش شهروندان، به شدت برخورد می کند و اجازه فعالیت به آنها را نخواهد داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز