سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران بیان کرد:

صنعت نفت آبادان خیلی هماهنگ نیست/از تعطیلات کرونایی استقبال می کنم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۹۱۱۰
صنعت نفت آبادان خیلی هماهنگ نیست/از تعطیلات کرونایی استقبال می کنم
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: نفتی ها با توجه به اینکه بازیکنان جدید و با تجربه ای گرفته اند و دیدارهای دوستانه ی زیادی برگزار نکرده اند از هماهنگی لازم برخوردار نیستند و می‌توانند از این ناحیه ضربه بخورند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مهدی تارتار با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان اظهار کرد:  نفتی ها با توجه به اینکه بازیکنان جدید و با تجربه ای گرفته اند و دیدارهای دوستانه ی زیادی برگزار نکرده اند از هماهنگی لازم برخوردار نیستند و می‌توانند از این ناحیه ضربه بخورند. هر چند نقطه قوت آنها ارتباط قوی برخی بازیکنان با سرمربی خود است که قبلا در تیم‌های دیگر با هم کار کرده اند.

او در خصوص تعویق این دیدار گفت: به هر حال وقفه ی چند روزه به نفع ما بود و توانستیم روند آمده سازی تیم را تسریع ببخشیم. برای دیدار پیش رو نیز با تمام احترامی که برای صنعت نفت و هواداران پرورش قایل هستیم با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم.

سرمربی تیم پیکان تهران پیرامون تعطیلی احتمالی هفته دوم و سوم لیگ برتر توسط ستاد مقابله با کرونا، افزود: به دلیل اینکه دیر به تیم ملحق شدم از تمام تعطیلی‌های این چنینی برای رسیدگی به آمادگی بیشتر استقبال می کنم. هر چند ویروس کرونا هم وضعیت بسیار بدی در جامعه ایجاد کرده است.

تارتار در پایان بیان کرد: برای رقابت با نفت یکی دو بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به این دیدار برسند، اما بازیکن محروم نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز