سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

ارایه خدمات شایسته به شهروندان اولویت کاری شهرداری و شورای شهر شادگان باشد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۹۱۱۷
ارایه خدمات شایسته به شهروندان اولویت کاری شهرداری و شورای شهر شادگان باشد
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: جلب رضایت شهروندان و ارایه خدمات شایسته به مردم اولویت کاری شهرداری و شورای شهر شادگان باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور در جلسه هم اندیشی با سرپرست جدید شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر شادگان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه، پویایی و رشد مدیریت شهری در گرو انسجام، همراهی و همدلی شهرداری، شوراهای اسلامی و مسوولان محلی است.

او گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید درحوزه‌های مختلف از جمله زیبا سازی، روشنایی، مبلمان شهری، فضای سبز و سایر خدمات شهری تلاش شود.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: انسجام شهرداری و شورا و همدلی این دو ارگان در شادگان تسهیلگر خدمات و فعالیت‌هاست و همین موضوع موجب شده خدمات به صورت بسیار هدفمند و مدیریت شده در سطح شهر انجام شود.

صبری پور بیان کرد: خدمت ماندگار، با کار و تلاش شبانه روزی، ارایه ایده‌های کارشناسی و علمی محقق می‌شود و اعضای شورای شهر همگام با شهرداری به منافع عمومی از تمام ظرفیت های‌ قانونی برای توسعه و آبادانی شهر بهره گیرند و رمز موفقیت و ماندگاری خدمات شورا و شهرداری خدمت صادقانه و اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر و شهرداری است.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان با اشاره به اهمیت و اجرای فعالیت خدمات شهری در سطح شهر شادگان اضافه کرد: خدمات شهری به عنوان اولین، اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ به شمار می رود چرا که شهروندان یک شهر در طول روز نیازمند ارایه خدمات متفاوت از جمله جمع آوری زباله، آسفالت خیابان‌ها، زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری می باشند و مسوولیت ارایه این خدمات متفاوت بر عهده شهرداری است.

 

نظر شما
پرونده ویژه