بیانیه معاونت فرهنگی باشگاه فولاد در آستانه دیدار با استقلال تهران؛

برپایی کارناوال و تجمع بر خلاف قانون و امنیت بهداشتی تیم فولاد و هواداران است

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۰۰۸۷
برپایی کارناوال و تجمع بر خلاف قانون و امنیت بهداشتی تیم فولاد و هواداران است
معاونت فرهنگی باشگاه فولاد در پیامی از هواداران خود خواست تا پیش از دیدار مقابل استقلال از برپایی کارناوال خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، معاونت فرهنگی و مدیر کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در خصوص فراخوان های فضای مجازی برخی هواداران مبنی بر برپایی کارناوال هایی پیش از دیدار دو تیم فولاد و استقلال تهران، بیانیه ایی صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خداوند منان و مهربان

هواداران فهیم و عزیز و خونگرم فولاد خوزستان

ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی شما عزیزان و سروران گرامی توجه شما را به چند نکته مهم جلب می‌نمایم.

همانگونه که مستحضرید هم اکنون در شهر و دیار ما، عزیزانمان هر روزه و هر ساعت به علت همه گیر شدن مجدد این بیماری منحوس از بین ما پر می‌کشند و خانواده ای را داغدار می کنند. رعایت نکردن مسایل مهم بهداشتی و فاصله اجتماعی خود دلیل مبرهنی بر این ماجراست.

امروز مشاهده شد عده ای در فضای مجازی دعوت به راه انداختن کارناوال و تجمع درب هتل استقرار تیم فولاد در روز و ساعت بازی با استقلال می‌کنند، این امر نه تنها با دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد بلکه عواقب حقوقی نیز برای اجتماع کنندگان و دعوت کنندگان نیز دارد.

لذا مجددا یادآوری می‌نماییم که این امر خلاف قانون و خلاف امنیت بهداشتی تیم فولاد و هواداران محترم است و خواهشمندیم از هر گونه تجمع و راه انداختن کارناوال جدا خودداری فرمایید.

طبعا در برهه ای از لیگ که فولاد نیازمند همچنین حرکت‌هایی باشد از طریق واحد فرهنگی و کانون هواداران با توجه به شرایط رسما اعلام خواهد شد.

از توجه تک تک شما عزیزان در رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از هر گونه تجمع سپاسگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز