سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

تلاش فولاد مردان ارایه رقابتی تماشاگر پسند است/با حواشی کاری نداریم و به تیم خود توجه می کنیم/امیدوارم تیم داوری ستاره میدان باشد

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۰۴۳۰
تلاش فولاد مردان ارایه رقابتی تماشاگر پسند است/با حواشی کاری نداریم و به تیم خود توجه می کنیم/امیدوارم تیم داوری ستاره میدان باشد
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی مقابل استقلال بهترین بازی را ارایه خواهیم داد و امیدواریم تیم داوری ستاره میدان باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی هاشمی نسب امشب در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش با تیم استقلال تهران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور، اظهار کرد: فولاد و استقلال هر دو تیم های خوبی هستند و به دنبال ارایه رقابتی در خور نام این دو باشگاه خواهند بود، ما تمرینات خوبی را انجام داده ایم تا مسابقه ایی زیبا و تماشاگر پسند را ارایه کنیم.

او با بیان اینکه هم بازیکن مصدوم و هم بازیکنانی که به کرونا مبتلا شده اند داریم، گفت: برخی از بازیکنان ما پیش از دیدار با ذوب آهن مصدوم شده اند که فعلا مشخص نیست که آیا به رقابت فردا خواهند رسید یا خیر.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در خصوص داوری نباید صحبت کنیم و اینجا هستیم که در مورد مسایل فنی تیم صحبت کنیم، اما اگر قرار بر بیانیه دادن باشد ما در لیگ گذشته در مقابل ذوب آهن و با داوری آقای زاهدی فر روی یک اشتباه سهوی دیدار را واگذار کردیم و هیچ بیانیه و یا واکنشی نداشتیم، امیدوارم فردا شاهد رقابت خوبی باشیم و تیم داوری هم ستاره زمین باشد.

هاشمی نسب، در مورد رضایت از خرید های این فصل بیان کرد: خرید های خوبی داشتیم و از تیم مدیریت باشگاه تشکر می کنیم و با توجه به مسابقات داخلی و بین الملی پیش روی تیم، بازیکنان مورد نیاز خریداری شده که تلاش های آقای آذری در این مهم ستودنی است.

او گفت: ما هفت بازیکن زیر ۲۵ سال داشتیم که فقط توان استفاده از چهار نفر از آن ها را داشتیم و به همین دلیل و با توجه به نظرات کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که امیر حسین صادقی از جمع ما جدا شود، سال گذشته مسابقه های خوبی برای ما انجام داد و امیدوارم هر کجا هست، موفق باشد.

مربی تیم فولاد خوزستان توضیح داد: عباس بوذر هم با توجه به بودن پاتوسی و محمد قاسمی نژاد و اینکه عباس علاقه دارد دیدارهای بیشتری را در خدمت تیم باشد، نتوانستیم از این بازیکن با اخلاق استفاده کنیم.

هاشمی نسب در پایان با تشکر از اصحاب رسانه تصریح کرد: امیدواریم فردا شاهد رقابت خوبی باشیم و ما تلاش می کنیم بهترین مسابقه را ارایه دهیم و تیم شایسته میدان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز