مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان خبر داد:

مانور جهادی سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق خوزستان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۰۹۵۵
مانور جهادی سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق خوزستان برگزار شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق استان در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار همزمان با سراسر کشور پنجشنبه و جمعه به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این مانور با فعالیت ۶۰ اکیپ متخصص عملیاتی خط گرم و سرد به همراه ۲۱ نفر کارشناس فنی و ناظر ایمنی، جمعا به تعداد ۲۶۱ نفر با ۶۸ دستگاه خودرو سبک عملیاتی و خودرو سنگین در شهرستان های جنوبی استان، آبادان، خرمشهر و اروندکنار با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طی دو روز از صبح پنج شنبه ۲۹ آبان ماه آغاز  شد.

او با اشاره به پنج هدف گذاری در این خصوص، گفت: از جمله بارزترین ویژگی و اهداف این مانور هم افزایی و تقویت ظرفیت های درون و برون سازمانی، کاهش خاموشی های ناخواسته، کاهش تلفات و  پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، رفع کانون های خطر و اصلاح شبکه های فرسوده و در نهایت رضایتمندی مردم از محور و هدف گذاری این مانور بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: عملیات پیشگیرانه و کاهش آسیب پذیری در برابر تهدید های طبیعی از جمله سیل، طوفان و باران های فصلی وریزگردها از دیگر اهداف برگزاری مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است.

خدری بیان کرد: حجم کاری برنامه ریزی و پیش بینی شده طی این دو روز مانور، جا به جایی ۷۱ اصله پایه بتونی فشار متوسط، نصب ۲۱دستگاه  ترانسفورماتور، ۴۲ مورد رفع کانون های خطر آفرین، ۱۴۵ کیلومتر اصلاح شبکه های فشار متوسط و ضعیف، ۲۲۶ اصله هرس درختان، هشت هزار متر تبدیل سیم به کابل خود نگهدار و همچنین پاکسازی و شتشوی ۲۰ هزار مقره است که در نوع خود منحصر به فرد می باشد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت نیروی برق خوزستان در پایان قدیمی ترین شبکه های برق ایران در آبادان را از ویژگی های انتخاب منطقه مانور اعلام نمود و اضافه کرد: اولین پست خوزستان به نام آبادان یک در سال ۱۲۹۸ در خیابان امیرکبیر آبادان به بهره برداری رسید و نخستین پست فوق توزیع خوزستان نیز در سال ۱۳۴۰ به نام پست احمد آباد به ثبت رسیده است، که هر دوی این پست و شبکه ها در حال حاضر در مدار قرار دارند.

لازم به ذکر است که با توجه به محدودیت های مربوط به مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز