استاندار خوزستان خبر داد:

طرح"هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" در خوزستان اجرایی می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۱۶۸۲
طرحهر کارمند حامی یک فرزند معنوی در خوزستان اجرایی می شود
استاندار خوزستان گفت: با ابلاغ معاون اول رییس جمهور طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در خوزستان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست اجرای طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در مهمانسرای شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از ایتام اقدامی انسانی است و علاوه بر آن در آموزه های دینی ما تاکید زیادی بر آن شده است.

او با اشاره به اینکه در جلسه ای که معاون اول رییس جمهور با مسوولان کمیته امداد و خیرین داشتند به اعضای هیات دولت و استانداران اجرای آن را ابلاغ نمودند، گفت: در برخی از استان ها این طرح اجرایی شده و کارمندان داوطلب مبلغی به انتخاب خود کمک می کنند.

استاندار خوزستان افزود: ما نیز در استان پیگیر اجرای این طرح هستیم و انتظار است هر دستگاهی پرسنل خود را به این اقدام انسانی و خداپسندانه ترغیب نمایند.

نماینده عالی دولت در استان در پایان بابیان اینکه به فرمانداران نیز ابلاغ می کنیم که شهرستان ها هم پای کار بیایند، اضافه کرد: از عموم مردم نیکوکار و نوع دوست خوزستان و کارمندان شریف هم استانی دعوت می کنم در این کار خداپسندانه و انسانی مشارکت نموده و انشاالله از این آزمون الهی سربلند خارج شویم و شرایط رشد و شکوفایی این قشر معصوم را فراهم نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز