رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شادگان خبر داد:

صدور ۳۱۵ مجوز صنایع‌دستی در شادگان

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۲۱۶۱
صدور ۳۱۵ مجوز صنایع‌دستی در شادگان
رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شادگان گفت: تعداد ۳۱۵ فقره مجوز فعالیت صنایع دستی در این شهرستان صادر شده است.

عبدالله کعبی راد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا ازشادگان اظهار کرد: این مجوزها در رشته‌های عروسک بافی، کپوبافی، محرق ساقه گندم و حصیربافی بوده است.

او گفت: هنرمندان صنایع دستی با دریافت یکی از این مجوزها، می‌توانند در نمایشگاه‌های صنایع دستی داخلی و خارجی و جشنواره‌ها شرکت کنند و فرصت مناسبی برای عرضه تولیدات صنایع دستی است.

رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شادگان با اشاره به جایگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در جامعه افزود: هنرهای دستی نماد هویت و تبلور عینی جامعه است و ریشه های عمیقی در اعتقادات و باورها دارد، بنابراین حفظ، احیا، توسعه و ترویج این هنرها از وظایف اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، که در این راستا یکی از راهکارهای حمایتی از صنعتگران و هنرمندان صدور مجوزهای یاد شده است.

کعبی راد در پایان بیان کرد: با هدف توسعه و ترویج و احیای رشته‌های صنایع‌دستی، این اداره اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در سطح شهرستان نیز کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز