سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد:

۲۵۰۰ سهمیه مشاغل خانگی به خوزستان اختصاص داده شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۲۸۷۵
۲۵۰۰ سهمیه مشاغل خانگی به خوزستان اختصاص داده شد
سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در طرح توسعه مشاغل خانگی دو هزار و ۵۰۰ سهمیه اشتغال به استان خوزستان تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، زینب پارسافخر امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با هدف تولید و توسعه کسب و کار همزمان با سراسر کشور در خوزستان نیز با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی استان در حال اجراست.

او گفت: توانمند سازی متقاضیان در قالب مشاوره و آموزش های کوتاه مدت مهارتی، آشنایی با نیاز بازار، کمک برای تولید استاندارد و برند سازی محصولات، اتصال به بازارها برای فروش محصولات خانگی از طریق پیشرانان، ایجاد فروشگاه های اینترنتی در مکان بازارهای اینترنتی با تعرفه مقرون به صرفه از جمله اهداف این طرح است.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان افزود: در این طرح نیاز به مهارت خاصی نبوده و افراد متقاضی قبل از ورود به طرح ارزیابی و استعدادسنجی شده و واجدین شرایط پس از گذراندن  آموزش های تخصصی و کاربردی لازم از طریق پیشران ها به بازارهای کسب و کار وصل خواهند شد.

مشاور استاندار خوزستان بیان کرد: داشتن حداقل ۱۸ سال سن، بومی بودن در استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی(افرادی که بیمه خویش فرما دارند منعی در ثبت نام ندارند) از شرایط ثبت نام است.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان در پایان افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.inhb.ir  و انتخاب شغل مورد نظرشان در طرح توسعه ملی اشتغال ثبت نام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز