گل گهر سیرجان ۱ - ۱ فولاد خوزستان؛

دومین تساوی بیرون از خانه فولاد/کاری که ساسان تمام نکرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۳۷۲۲
دومین تساوی بیرون از خانه فولاد/کاری که ساسان تمام نکرد
تیم فولاد خوزستان از هفته سوم مهمان تیم گل گهر سیرجان بود که در پایان این دیدار دو تیم با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم گل گهر سیرجان است.

فولاد که دردیدار اول باذوب آهن در اصفهان به دیدار برده را با تساوی به پایان رساند و یک امتیاز بیرون از خانه گرفته بود، در هفته دوم میزبان استقلال بود و توانست در این دیدار دو بر یک این تیم پایتخت را شکست دهد و در مجموع با چهار امتیاز در هفته دوم جایگاه سوم لیگ را از آن خود کند.

این هفته اما فولاد در سومین رقابت خود دومین دیدار خارج از خانه را با شاگران قلعه نوعی تجربه کرد و به سیرجان رفت.

نیمه اول این دیدار تعیین کننده نتیجه این رقابت بود جایی که در دقیقه هشت زکی پور توانست با نفوذ در منطقه جریمه فولاد یک پنالتی از بازیکنان نکونام بگیرد و گادوین منشا مامور زدن این ضربه بشود. در این میان ضربه پنالتی دوبار تکرار شد که باز اول محسن فروزان ضربه منشا را گرفت اما داور این روند را خطا و دستور به تکرار ضربه داد و مرتبه دوم منشا توانست اولین گل این دیدار را به محسن فروزان بزند و نتیجه در همان دقایق اول به سود میزبان ادامه یابد.

در ادامه فولاد خوزستان نیز بارها تا محوطه جریمه سیرجانی ها نزدیک شد اما موفق به گل زنی نشده بود تا اینکه در دقیقه 41 فولادی ها توپ را در محوطه جریمه گل گهر به جریان انداختند اما توسط دفاع دفع شد. توپ دفع شد به محمد قاسمی نژاد رسید تا این بازیکن در بهترین موقعیت نتیجه گیری قرار گیرد و با یک شوت دروازه حقیقی را باز کند و گل تساوی تیم فولاد و این دیدار را به ثمر برساند.

در نیمه دوم نیز رقابت پایاپای پیش رفت تا اینکه در دقایق آخر دیدار(۹۳) با نفوذ مجدد بازیکنان فولاد، توپ به دست یکی از بازیکنان گل گهر برخورد کرد و اعلام ضربه پنالتی به نفع فولادی ها شد. در این لحظه ساسان انصاری مامور زدن این ضربه پنالتی شد که توپش با تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت و با سوت داور این دیدار به پایان رسید.

در مجموع نیمه دوم این دیدار نیز برای هر دو تیم بدون گل به پایان رسید تا در کل نتیجه این دیدار با گل های نیمه اول به پایان برسد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار، محسن فروزان، مهران درخشان مهر، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، صالح حردانی، محمد زبیر نیک نفس(۸۶ احمد عبدالله زاده)، محمد آبشک، ساسان انصاری، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی نژاد(۷۸ محمد میری) و لوسیانو پریرا(۸۶ شروین بزرگ) را برای رویارویی با گل گهر سیرجان به میدان رقابت فرستاد.

همچنین علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری(۴۶ محسن کریمی)، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح و گودین منشا نیز بازیکن امیر قلعه نوعی در دیدار با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

داوری این دیدار بر عهده علی صفایی با کمک های حسن انتظاری، محمد عطایی و جواد رحیم زاده برگزار شد. نظارت این دیدار نیز بر عهده سعید بطحایی بود.

در این دیدار مهران درخشان مهر (۶۵) و صابر حردانی(۷۱) از فولاد خوزستان و سعید صادقی(۸۵) از گل گهر سیرجان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با پنج امتیاز در رده سوم و تیم گل گهر سیرجان با هفت امتیاز در رده اول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما