سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

از بازیکنانم به خاطر بازی جوانمردانه تشکر می کنم/می‌توانستیم برنده دیدار باشیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۴۱۲۶
از بازیکنانم به خاطر بازی جوانمردانه تشکر می کنم/می‌توانستیم برنده دیدار باشیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم و از آنها ممنون هستم که در هر شرایطی رقابت جوانمردانه را رعایت کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سیروس پورموسوی پس از تساوی تیمش مقابل شهر خودرو در مشهد با حضور در نشست خبری پس از بازی با ابراز گلایه از تاخیر به وجود آمده در آغاز دیدار اظهار کرد: رقابت هفته گذشته ما با پرسپولیس زیر باران شدید و زمین نا هموار و احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان برگزار شد و ما اعتراضی هم نکردیم.

او با اشاره به تاخیر در دیدار امروز با پیده شهر خودرو گفت: چرا باید به خاطر عدم حضور یگان ویژه دیدار با ۱۵ دقیقه تاخیر برگزار شود در حالی که تیم ما گرم کرده بود و مجبور شد ۱۵ دقیقه در رختکن معطل بماند. این به هیچ وجه زیبنده فوتبال ما با ۲۰ سال سابقه لیگ داری نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در حالی که رقابت متعادل بود ما گل را دریافت کردیم و کاملاً ناعادلانه در حال باخت بودیم اما خدا را شکر توانستیم دیدار را به تساوی بکشیم و حتی در دقایق آخر نیز می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

پور موسوی بیان کرد: به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم و از آنها ممنون هستم که در هر شرایطی رقابت جوانمردانه را رعایت کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص صحنه پنالتی اضافه کرد: فکر نکنم قضاوت این دیدار دارای مشکل بود و صحنه پنالتی و خطا روی طالب ریکانی صددرصد صحیح بود.

پور موسوی در پایان تاکید کرد: برد و باخت ارزش برخی حواشی به وجود آمده در هفته اخیر را ندارد. به قول آقای فکری همه ی ما شیعه هستیم. ارزش ندارد برخی حواشی و اتفاقات به خاطر سه امتیاز بوجود آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز