مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

لزوم استعلام وضعیت سلامت مسافران توسط شرکت های حمل و نقل مسافر خوزستان

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۴۹۷۸
لزوم استعلام وضعیت سلامت مسافران توسط شرکت های 
حمل و نقل مسافر خوزستان
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بر لزوم استعلام وضعیت سلامت مسافران از سوی شرکت های حمل و نقل مسافر استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:  با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، عمده جا به جایی مسافران از طریق ناوگان مسافربری جاده ای صورت می پذیرد.

او با اشاره به ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر استعلام وضعیت مسافران از سوی شرکت های حمل و نقل مسافر، گفت: استان خوزستان از ۱۶۲ شرکت فعال در زمینه حمل و نقل مسافر برخوردار است و تمامی این شرکت ها ملزم به استعلام وضعیت سلامت مسافران پیش از صدور بلیط از سکوی سروا هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: در صورت تأیید ابتلای مسافر به بیماری کرونا، شرکت و راننده مکلف هستند از ارایه خدمات به متقاضی و حمل و نقل او خودداری نمایند.

بهرامی نیا در پایان با بیان اینکه این استعلام با استفاده از کد ملی مسافران انجام می شود، بیان کرد: طبق ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت ها و رانندگان مسافربری در صورت عدم رعایت مقررات ابلاغی، مشمول طرح موضوع در کمیسیون های تخلفات حمل و نقلی و لغو مجوز به مدت حداقل یک سال خواهند بود.​

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز