امروز منتشر شد؛

جامعه‌ی دانشگاهی شهید چمران اهواز در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه صادر کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۵۰۶۳
جامعه‌ی دانشگاهی شهید چمران اهواز در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه صادر کرد
جامعه‌ی دانشگاهی شهید چمران اهواز در بیانیه‌ای شهادت مظلومانه‌ی شهید گران‌قدر دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ملت سوگوار ایران و جامعه‌ی علمی کشور، تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جامعه‌ی دانشگاهی شهید چمران اهواز در بیانیه‌ای شهادت مظلومانه‌ی شهید گران‌قدر دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ملت سوگوار ایران و جامعه‌ی علمی کشور، تسلیت گفت.

 در این بیانیه آمده است:

 «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

یک بار دیگر ملت بزرگ ایران به سوگ فرزندی دانشمند و کارگزاری متعهد نشست. هم‌ چون چهار دهه‌ی گذشته، دشمنان کینه‌توز استقلال و آزادی ایران عزیز با توسل به ترور، کشورمان را از نعمت خدمات و دانشِ استادی مبرّز و مدیری تلاشگر محروم کردند. این بار نیز، در اقدامی ضد انسانی و کوردلانه، دکتر محسن فخری‌زاده، استاد دانشگاه امام حسین(ع) و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح و از ارکان اصلی پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای کشورمان، هدف شبکه‌ی ترور نظام سلطه و عوامل خودفروخته‌ی آن‌ها قرار گرفت و با شهادت ایشان، دوست‌داران پیشرفت و عظمت و توسعه‌ی ایران اسلامی داغدار شدند.

تردیدی نیست که به فضل پروردگار و در سایه‌ی جان‌فشانی‌ها و تلاش‌های متعهدانه و دلسوزانه‌ی جامعه‌ی علمی و دیگر خادمان عرصه‌های گوناگون، راه سربلندی و پیشرفت میهن عزیزمان از پویندگان و رهروان عاشق و خدمتگزار خالی نخواهد ماند و دشمنان نظام اسلامی در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام خواهند شد.

جامعه‌ی دانشگاهی شهید چمران اهواز ضمن تسلیت شهادت مظلومانه‌ی شهید گران‌قدر دکتر محسن فخری‌زاده به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ملت سوگوار ایران و جامعه‌ی علمی کشورمان، به‌ویژه خانواده‌ی داغدار این شهید عزیز، برای ایشان علّو درجات در رضوان الهی و هم‌نشینی با اولیا و نیکان درگاه پروردگار را مسئلت می‌کند.

 یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز