سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

لزوم رفع سریع مشکل نقاط بحرانی و آبگرفتگی معابر شادگان

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۵۳۸۸
لزوم رفع سریع مشکل نقاط بحرانی و آبگرفتگی معابر شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر رفع سریع آبگرفتگی مناطق بحرانی و مشکل دار شادگان در بارندگی شب گذشته گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان برای رفع مشکل آبگرفتگی مناطق بحرانی بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز در جلسه ستاد بحران شادگان، در خصوص بارندگی روز گذشته و آبگرفتگی برخی مناطق این شهرستان اظهار کرد: بارش‌های پی در پی روز گذشته در شهرستان شادگان و روستاهای اطراف این منطقه منجر به آبگرفتگی معابر و بخش‌هایی از شهرستان شد.

او با تاکید بر آماده باش نمودن کلیه اداره ها و دستگاه های شهرستان، گفت: برای رفع و هدایت آب های سطحی و همچنین رفع سریع آبگرفتگی در معابر ، اداره و دستگاه های مربوطه باید همکاری و اقدامات لازم را انجام نمایند.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش خسارات احتمالی در مواقع بروز بحران از سوی دستگاه های ذیربط، از مدیران اداره ها خواست با بسیج امکانات و تجهیزات خود، آمادگی خود را برای کنترل شرایط احتمالی و مقابله با بروز هر گونه بحران حفظ کنند.

صبری پور در پایان با تاکید بر اینکه مسوولان دستگاه های عضو ستاد بحران در شادگان لازم است در دسترس باشند، بیان کرد: حضور همه مسوولان در زمان وقوع بحران ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز