معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

کسب رتبه دوم مدیریت آموزش و پرورش آبادان در پروژه مهر استان خوزستان

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۵۴۰۲
کسب رتبه دوم مدیریت آموزش و پرورش آبادان در پروژه مهر استان خوزستان
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: مدیریت آموزش و پرورش آبادان رتبه دوم پروژه مهر سال تحصیلی ۴۰۰- ۱۳۹۹ استان خوزستان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حبیب اله رمضانی امروز با اشاره کسب این موفقیت و اهمیت پروژه مهر اظهار کرد: تابستان هر سال ستاد پروژه مهر بر اساس دستورالعمل وزارتی با پنج کارگروه سازماندهی، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی برای اجرایی شدن اهداف پروژه مهر فعالیت خود را آغاز می کرد.

او گفت: پیامدهای شیوع همه گیری بیماری کووید ۱۹ بر آموزش کشور سبب شد تا ستاد پروژه مهر کشور دو کارگروه جدید تولید محتوای آموزشی و  سلامت و بهداشت  را در کنار پنج کارگروه قبلی تشکیل دهد تا سال تحصیلی بی دغدغه ای را آغاز کنیم.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با تاکید بر حفظ سلامتی معلمان و دانش آموزان در مقابل شیوع کرونا ویروس به عنوان اولویت اساسی، افزود: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شد و کارگروه سلامت و بهداشت با مسوولیت کارشناسی سلامت و تندرستی با همیاری دانشکده علوم پزشکی آبادان، مرکز بهداشت شهرستان و دیگر دستگاه های مرتبط آغاز به کار کرد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تولید محتوای آموزشی در شرایط فعلی کشور برای دانش آموزان  بسیار ضروری است، اضافه کرد: این کارگروه نیز با هدف تهیه و تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان، برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای معلمان و بهره گیری از فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان فعال شد.

رمضانی بیان کرد: در پایان پس از ارزیابی های اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مدیریت آموزش و پرورش آبادان با اختلاف یک صدم درصد به کسب رتبه دوم پروژه مهر استان خوزستان در سال تحصیلی  ۴۰۰- ۱۳۹۹ دست یافت.

مدیر آموزش و پرورش آبادان در پایان تاکید کرد: این نتیجه ارزشمند با برنامه ریزی های دقیق انجام شده کارگروه های هفت گانه، اجرایی شدن دستورالعمل ها توسط مدیران مدارس، معلمان تلاشگر، خیرین آموزشی و مسوولین حوزه ستادی محقق شد که از تلاش های بی شائبه این بزرگواران قدردانی بعمل می آید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز