عصر امروز انجام خواهد شد؛

ورود ۶ شهید گمنام دفاع مقدس از طریق فرودگاه سردار سلیمانی اهواز

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۵۵۰۴
ورود ۶ شهید گمنام دفاع مقدس از طریق فرودگاه سردار سلیمانی اهواز
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: پیکر مطهر شهدا عصر امروز یکشنبه با استقبال مسوولان ارشد استان و البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز خواهد شد و سپس برای تشییع و تدفین به مکان‌های مد‌نظر تحویل داده می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"عباس یوسفی" امروز از ورود پیکر مطهر ۶ شهید گمنام به خوزستان خبر داد و اظهار کرد: پس از درخواست‌های مکرر بسیاری از شهرها، روستاها و مناطق مختلف استان خوزستان برای افتخار میزبانی از شهدای گمنام  موفق شدیم مجوز تشییع و تدفین ۶ شهید گمنام را در سه نقطه بگیریم.

او گفت: پیکر مطهر شهدا عصر امروز یکشنبه با استقبال مسوولان ارشد استان و البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز خواهد شد و سپس برای تشییع و تدفین به مکان‌های مد‌نظر تحویل داده می شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: رنگ و بوی مطهر شهدا هیچ وقت از آسمان خوزستان پر نکشید و مردم ولایی و انقلابی ما به هر بهانه و در قالب‌های مختلف همیشه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و می‌دارند.

یوسفی بیان کرد: به امید پروردگار و عنایت شهدا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به انجام مراسم تشییع و تدفین شهدا در شرکت فولاد خوزستان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و گروه توپخانه ۶۴ الحدید به بهترین شکل ممکن عمل خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان اضافه کرد: زمان، مکان و شیوه چگونگی تشییع و تدفین این شهدای گمنام به زودی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد ضمن اینکه از تجمع و اجرای مراسم به صورت عمومی معذوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز