فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ایی اماکن خصوصی و منزل با کشف ۱۷ فقره سرقت

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۵۵۴۰
دستگیری سارق حرفه ایی اماکن خصوصی و منزل با کشف ۱۷ فقره سرقت
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۱۷ فقره سرقت و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان به نقل از پلیس، سرهنگ کاراگاه علی حسینی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در مسجدسلیمان ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان تلاش گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

او گفت: ماموران پلیس پس از تجزیه و تحلیل وقوع سرقت ها و بررسی های شبانه روزی موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه ای به نام "ح- م"  شدند که پس از هماهنگی قضایی او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان افزود: متهم  پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان و در مواجهه با شواهد و قراین ارایه شده، به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و سه فقره سرقت منزل و چهار فقره سرقت از انبارها در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

مقام عالی انتظامی مسجدسلیمان در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد، اضافه کرد: از شهروندان می خواهیم اماکن خصوصی و منازل خود را به ابزار ایمنی از جمله دوربین های مداربسته تجهیز کنند و از خالی گذاشتن آنها خودداری نمایند. همچنین به منظور انتقال هر گونه انتقاد و پیشنهاد از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

 

نظر شما