مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۵۵۹۳
ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر روز سه شنبه هفته جاری به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد سبزه زاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه بارشی کل استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق شمالی، غربی، شرقی، مرکزی و ارتفاعات استان خواهد شد.

او بااشاره به اینکه سامانه بارشی فعلی تا اواسط وقت فردا دوشنبه به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان سبب رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و احتمال ریزش تگرگ خواهد شد، گفت: در این روزها خلیج فارس مواج و طوفانی است و طی دو روز آینده پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه حداکثر دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته در شوشتر با ۲۲ درجه سانتیگراد و حداقل دمای استان در دهدز با ۸.۳ درجه سانتیگراد ثبت شده است، افزود: در شبانه روز گذشته بیشترین دمای هوای اهواز ۱۸.۷ درجه سانتیگراد و کمترین میزان دما ۱۵.۹ درجه سانتیگراد اعلام شد.

لازم به ذکر است که بر اثر بارندگی های شب گذشته بخش هایی از شهرستان های ماهشهر، بهبهان، گتوند، شوشتر، باغملک، آغاجاری، رامهرمز، رامشیر و شادگان دچار آبگرفتگی و مشکلات شده اند که نیروهای اجرایی و امداد رسان این شهرستان ها در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز