فولاد خوزستان ۰ - ۰ آلومینیوم اراک؛

تقسیم امتیازات در فولاد آره نا/دست پر خطیبی و شاگردانش از اهواز

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۶۲۹۳
تقسیم امتیازات در فولاد آره نا/دست پر خطیبی و شاگردانش از اهواز
تیم فولاد خوزستان از هفته چهارم میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم آلومینیوم اراک بود.

فولاد که در دو دیدار بیرون از خانه(هفته اول و سوم) دو امتیاز کسب کرده بود در دیدار خانگی هفته دوم استقلال را دو بر یک شکست داد و در پایان هفته سوم با پنج امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر قرار گرفت.

در دیدار هفته چهارم فولاد مردان میزبان تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک بودند. در این دیدار هر چند بازیکنان نکونام در بیشتر زمان این رقابت صاحب توپ و میدان بودند اما در پایان امتیازات را با مهمان خود تقسیم کردند و به این دیدار بدون رد و بدل گل پایان دادند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار، محسن فروزان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، فرزاد جعفری(60 مجتبی نجاریان)، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، محمدزبیر نیک‌نفس(60 سید محمد میری)، ساسان انصاری(72 صابر حردانی)، محمد قاسمی‌نژاد(80 آیاندا پاتوسی)، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا(81 شروین بزرگ) را برای رویارویی با تیم آلومینیوم اراک به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند، رامتین سلیمان‌زاده، محسن ربیع‌خواه، مصطفی احمدی(89 میثم مجیدی)، محمد علی‌نژاد(74 نیما درودی)، سید مهدی حسینی، پوریا آریاکیا(89 حامد پاکدل)، اسماعیل شریفات و میثم آقایی(65 مرتضی آقاخان) نیز بازیکن رسول خطیبی در دیدار با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

داوری این دیدار بر عهده میثم حیدری با کمک های قهرمان نجفی، صادق رستمی و علی ابراهیمی برگزار شد. نظارت این دیدار نیز بر عهده حسین نجاتی بود.

در این دیدار شاهین توکلی(31)، محمد علی‌نژاد(66)، اسماعیل شریفات(71)، پوریا آریاکیا(83) و مرتضی آقاخان(91) از آلومینیوم کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با ۶ امتیاز موقتا در رده چهارم و تیم آلومینیوم اراک با دو امتیاز و یک پله صعود موقتا در رده ۱۴ لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما