مربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد:

حق فولاد تساوی نبود/آلومینیوم تیم سختکوشی است/داوری شجاعانه و عادلانه بود

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۶۳۶۴
حق فولاد تساوی نبود/آلومینیوم تیم سختکوشی است/داوری شجاعانه و عادلانه بود
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما استحقاق برد را داشتیم و موقعیت هایی را هم از دست دادیم و نتوانستیم به گل برسیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی هاشمی نسب پس از تساوی خانگی تیمش با تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حضور در نشست خبری پایانی این دیدار، اظهار کرد: همان گونه که قبل از رقابت گفتیم تیم آلومینیوم تیم سختکوشی است و مسابقه سخت داشتیم.

او گفت: می دانستیم که تیم حریف تیم خوبی است و تلاش داشتیم با استفاده از نقاط ضعف تیم ضرباتی وارد کنیم، که متاسفانه از موقعیت های نیمه اول به خوبی بهره نبردیم و نتوانستیم به هدف مان برسیم.

مربی تیم فولاد خوزستان افزود: در نیمه دوم هم موقعیت های خوبی داشتیم که باز هم بی نتیجه بود، البته حریف نیز مقداری وقت کشی کرد که یک استراتژی است و نمی شود در این خصوص خورده ای گرفت.

هاشمی نسب با بیان اینکه حق فولاد بیش از یک امتیاز بود، بیان کرد: ما تلاش داریم که با ارایه رقابت های خوب در کورس بمانیم، اما متاسفانه در این دیدار نتوانستیم نتایجی که خواستیم به بدست بیاوریم.

او در پاسخ به سوالی که چرا نکونام به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست های خبری شرکت نمی کند، اضافه کرد: این صحبت هایی که بنده اینجا انجام می دهم با هماهنگی و مشورت آقای نکونام است، اما این که چرا ایشان شخصا حضور پیدا نمی کند، من هم نمی دانم.

هشامی نسب اضافه کرد: از تیم داوری تشکر می کنم، با شجاعت و قدرت سوت زدند، ما اگر روزهایی که بازنده هم باشیم و اینچنین داوری ببینیم باز هم راضی هستیم، امیدوارم شاهد اینگونه داوری ها باشیم.

مربی تیم فولاد در پایان در  پاسخ به سوالی که چرا پاتوسی در ۱۰ دقیقه آخر به میدان آمده و آیا مصدومیت داد یا خیر، افزود: بله پاتوسی دو روز است که از ناحیه مچ پا دچار مشکل شده و در بخشی از تمرینات هم شرکت نکرد و ما به دلیل اینکه در دیدارهای بعدی نیازش داریم در این رقابت به او استراحت دادیم.

 

نظر شما