معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

تدوین طرح جامع آموزش گردشگری اروند/دانش آموزان آبادان و خرمشهر با مفاهیم گردشگری آشنا می شوند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۶۵۹۴
تدوین طرح جامع آموزش گردشگری اروند/دانش آموزان آبادان و خرمشهر با مفاهیم گردشگری آشنا می شوند
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از تدوین برنامه جامع آموزش گردشگری به جامعه و ارایه دهندگان خدمات مورد نیاز گردشگران، خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه این طرح در حال تدوین است و هم اکنون مرحله اول آن آماده شده، اظهار کرد: برای بالا رفتن سطح آگاهی تخصصی مردم جامعه و تمامی دست اندرکاران حوزه گردشگری، نیاز به آموزش همه جانبه داریم.

او با تاکید بر اینکه تدوین این طرح اقدام بسیار مهمی است، گفت: هر کجا گردشگری رشد و توسعه پیدا کرده به دلیل تاکید بر آموزش های تخصصی و توسعه و تربیت  نیروی انسانی و سرمایه های اجتماعی بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: معرفی و آموزش تاثیر گردشگری بر جامعه  و ظرفیتی که برای توسعه اقتصادی دارد با ارایه آموزش در حوزه های مختلف امکان پذیر است. همچنین در این برنامه جامع مشخص شده که چه گروه هایی، به چه میزان و در چه دوره هایی باید آموزش ببینند.

طمیمیان بیان کرد: این دوره های آموزشی در ابتدا شامل ارایه دهندگان خدمات مورد نیاز گردشگران نظیر(اصناف، ناوگان تاکسی رانی، کارکنان هتل ها و فرودگاه ها و...) خواهد شد و در مرحله بعد آموزش در مدارس را با تهیه کلیپ ها و محتوای آموزشی در دستور کار داریم که در این خصوص با آموزش و پرورش صحبت شده و در گام سوم به تعداد آموزشگاه های گردشگری و رشته های مورد نیاز گردشگری در دانشگاه ها اضافه خواهد شد.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان اضافه کرد: در راستای این طرح مدیران و کار شناسان دولتی؛ خصوصا آنهایی که دست اندرکار حوزه گردشگری هستند، باید در دوره های مرتبط حضور یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز