صنعت نفت آبادان ۱ - ۰ ذوب آهن اصفهان؛

خوشبختی زیر باران با کاپیتان ریکانی/صنعت نفت از نصف جهان عبور کرد

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۶۹۲۵
خوشبختی زیر باران با کاپیتان ریکانی/صنعت نفت از نصف جهان عبور کرد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته چهارم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در پایان با یک گل مهمانش را شکست داد

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و توانست با گل کاپیتان ریکانی یک بر صفر مهمانش را شکست دهد.

صنعت نفت که در دو دیدار بیرون از خانه(هفته دوم و سوم) با یک تساوی و یک باخت، یک امتیاز کسب کرده بود در دیدار خانگی هفته اول پیکان را دو بر یک شکست داد و در پایان هفته سوم با چهار امتیاز در جایگاه نهم لیگ برتر قرار گرفت.

در دیدار هفته چهارم طلایی پوشان میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بودند. در نیمه اول این رقابت دو تیم نتوانستند دروازه های هم را باز کنند و به گل دست یابند.

نیمه دوم این دیدار هم که با بارش باران همراه بود، تا دقیقه 83 بدون گل دنبال شد تا اینکه روی یکی از حملات نفتی ها این بار هم کاپیتان ریکانی با نفوذ در محوطه جریمه و دریبل دو بازیکن ذوبی، با خطای قریشی متوقف شد و توانست برای تیمش یک پنالتی بگیرد. ریکانی این بار هم خودش زننده گل طلایی پوشان بود تا صنعت نفت در هفته چهارم به دومین بردش برسد.

به این ترتیب ذوب آهن باز هم در برابر صنعت نفت تن به شکست داد تا برزیلی های ایران دومین برد خانگی این فصل خود را رقم بزنند و در خانه شکست ناپذیر بمانند.

در همین راستا سیداکبر پور موسوی در این دیدار، حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، عبدالله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی(59 مهدی زبیدی)، طالب ریکانی(90 علی آل‌کثیر)، محمدحسین زواری، حسن بیت‌سعید و احمد شریعت‌زاده(52 رضا خالقی‌فر) را برای رویارویی با تیم ذوب آهن به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، سید محمد قریشی، حمید ملکی، ابوالفضل بابادی، قاسم حدادی‌فر، عرفان پورافراز(76 حسین شنانی)، مهرداد قنبری، میلاد جهانی و مجتبی حق‌دوست(76 دانیال مومنی) نیز بازیکنان رحمان رضایی در دیدار با صنعت نفت را تشکیل دادند.

داوری این دیدار بر عهده سید وحید کاظمی با کمک‌ محمدعلی پورمتقی، اسماعیل احمدی و حسین زمانی برگزار شد. نظارت این دیدار نیز بر عهده رسول فروغی بود.

در این دیدار حسین ساکی(74) و محمدحسین زواری(79) کارت زرد داور را دریافت کردند و محمدحسین زواری(89) نیز اخراج شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با هفت امتیاز موقتا در رده چهارم و تیم ذوب آهن اصفهان با سه امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز