سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان کرد:

به تیم صنعت نفت تبریک می گویم از ما برتر بودند/آلوده دست های پنهان نمی شوم/فوتبال را با تنیس یا والیبال اشتباه نگیریم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۶۹۵۵
به تیم صنعت نفت تبریک می گویم از ما برتر بودند/آلوده دست های پنهان نمی شوم/فوتبال را با تنیس یا والیبال اشتباه نگیریم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به تیم خوب صنعت نفت و سرمربی این تیم هم تبریک می‌گویم. آنها از ما برتر بودند و من فکر می‌کنم حداقل تا دقیقه ۷۰ رقابت را در اختیار داشتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رحمان رضایی پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با حضور در نشست خبری پایانی این دیدار اظهار کرد: اگر بخواهم خیلی صادقانه و منصفانه راجع به این رقابت صحبت کنم، باید بگویم که امروز نتوانستیم آن طور که باید خوب بازی کنیم و قبول دارم که بازیکنان از شرایط ایده‌آل خودشان دور بودند.

او با اشاره به اینکه بعد از ضربه پنالتی صنعت نفت می توانستیم در ۱۰ دقیقه آخر حداقل به تساوی دست یابیم، گفت: یکی دو فرصت خوب گلزنی هم داشتیم که بچه‌ها نتوانستند استفاده کنند. به تیم خوب صنعت نفت و سرمربی این تیم هم تبریک می‌گویم. آنها از ما برتر بودند و من فکر می‌کنم حداقل تا دقیقه ۷۰ رقابت را در اختیار داشتند. هر چند بعد از این دقایق و بیشتر بعد از زدن گل بازی نوسان پیدا کرد و توپ در زمین هر دو تیم پشت محوطه جریمه در جریان بود که البته به خاطر شرایط آب و هوایی، دو تیم ریسک نمی‌کردند و رو به رقابت مستقیم آوردند. ما می توانستیم بهتر باشیم، اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: البته من باز هم از حق تضعیف شده تیم صحبت می‌کنم و می‌گویم که دست‌های پنهانی هست که می‌خواهد فوتبال را به سمت و سوی خواسته خود ببرد اما من آلوده این مسایل نمی شوم و خودم را درگیر این موارد نمی کنم.

رضایی در خصوص قضاوت این دیدار بیان کرد: امروز هم به داور تبریک می گویم، دیدار سختی بود، داور می توانست در برخی از زمان‌های رقابت بهتر سوت بزند. در جریان این مسابقه برخی صحنه های 50_50 را خوب سوت نزد. بعضی جاها اتفاق خاصی نمی افتاد، ما نباید فوتبال را با تنیس یا والیبال اشتباه بگیریم، این دیدار درگیری‌های خودش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان اضافه کرد: وقتی دو بازیکن با هم می پرند و اتفاقی نیفتاده، چرا باید چندین بار سوت های بی مورد زده شود. با این حال من باخت را می‌پذیرم.

لازم به ذکر است که از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ذوب آهن اصفهان مهمان تیم صنعت نفت  ابادان بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز