سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

تنها تیم کشور هستیم که از دقیقه یک به جوانانمان فرصت رقابت می دهیم/ریکانی با کار تیمی به گل می رسد/قطعا برای نتیجه گرفتن به دیدار استقلال می رویم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۴۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۶۹۶۲
تنها تیم کشور هستیم که از دقیقه یک به جوانانمان فرصت رقابت می دهیم/ریکانی با کار تیمی به گل می رسد/قطعا برای نتیجه گرفتن به دیدار استقلال می رویم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز جوانانی برای صنعت نفت رقابت کردند و این پیراهن پر افتخار را به تن داشتند که 18 ساله بودند. ما به بچه هایمان اعتماد کردیم و تنها تیمی در ایران هستیم که به بازیکنان جوان خود از دقیقه یک فرصت رقابت می دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید اکبر پور موسوی پس از کسب دومین پیروزی خانگی تیمش که امشب مقابل ذوب آهن اصفهان به دست آمد، با حضور در نشست خبری پایانی این دیدار اظهار کرد: به مردم آبادان و هواداران صنعت نفت و مردم خوزستان تبریک عرض می کنم. خدا رو شکر می کنم که توانستیم از یک رقابت سخت پیروز خارج شدیم.

او گفت: امروز ثابت کردیم که واقعا با هدف و برنامه فوتبال بازی می کنیم. امروز جوانانی برای صنعت نفت رقابت کردند و این پیراهن پر افتخار را به تن داشتند که 18 ساله بودند. امروز توانستیم مجددا سه تَن از جوانانمان را در یک دیدار دیگر محک بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تیم ذوب آهن تیم بزرگی است. اما ما به بچه هایمان اعتماد کردیم. تنها تیمی در ایران هستیم که به بازیکنان جوان خود از دقیقه یک فرصت رقابت می دهیم.

پور موسوی در خصوص نیاز تیمش به گلزنی، بیان کرد: این قدرت تیم ما است که می‌توانیم از گلزنی طالب بهره ببریم. ریکانی مهاجم ماست. من از برخی ها تعجب می کنم. ما با سیستم 4_4_2 رقابت می کنیم که در هر چهار دیدار طالب مهاجم بوده است. ریکانی با کار تیمی به گل می رسد و باید بدانیم فوتبال رقابتی گروهی است.

او در خصوص قضاوت این دیدار اضافه کرد: اخراج حسین زواره ای درست نبود و فکر می کنم داور کمی تحت فشار اعتراضات بیرون زمین قرار گرفت اما قضاوت این دیدار در کل خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص دیدار آینده تیمش با استقلال افزود: رقابت سختی در پیش داریم. فاصله دیدارها کم شده است. ما برای این رقابت دو روز تمرین کردیم، هر دو روز هم بارندگی بود. قرعه ما هم قرعه بدی بوده است، اما با توکل بر خدا و تلاش بازیکنان قطع برای نتیجه گرفتن به تهران می رویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز