سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

آماده باش عوامل ستاد مدیریت بحران شادگان در خصوص بارش های آتی/اطلاع رسانی و اعلام هشدارهای لازم به دامداران و کشاورزان

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۷۳۶۹
آماده باش عوامل ستاد مدیریت بحران شادگان در خصوص بارش های آتی/اطلاع رسانی و اعلام هشدارهای لازم به دامداران و کشاورزان
سرپرست فرمانداری شادگان برلزم آماده باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در بارندگی های هفته جاری در این شهرستان تاکید کرد و گفت: عوامل ستاد بحران شادگان در آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی با توجه به اخطارهای مکرر هواشناسی تا زمان خارج شدن سامانه  بارشی باران در حالت آماده‌باش قرار گرفته اند.

او با اشاره به اخطاریه شماره ۱۸ اداره کل هواشناسی استان خوزستان پیرامون پیش بینی وضعیت جوی، گفت: با ورود سامانه بارشی از صبح امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ تا بعد از ظهر پنج شنبه آسمان استان ابری و بارش باران خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: بر اساس گزارش های هواشناس بارش شدید باران تا پنج شنبه ادامه دارد، لذا  به منظور ایمنی و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه باید دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران آمادگی کامل را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شادگان بیان کرد: اداره های آبفا، راهداری و شهرداری تمام پرسنل و نیروها و ماشین آلات را به حالت آماده باش قرار دهند.

صبری پور ادامه داد: جهاد کشاورزی شهرستان شادگان اطلاع رسانی و هشدارهای لازم را به دامداران و همچنین بهره برداران و کشاورزان برای جمع آوری ادوات کشاورزی در کنار رودخانه ها و انتقال به مکان های امن و به دور از مسیر رودخانه ها و جاری شدن سیلاب را انجام دهد.

او اضافه کرد: کلیه دستگاه‌های خدمات رسان(برق، آب، گاز، مخابرات و شهرداری شادگان در حالت آماده‌ باش کامل باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان از آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان در خصوص بارش های اتی خبر داد و از دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به برقراری کشیک شبانه روزی در اداره ها شهرستان اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز