امروز با حضور مسوولان استانی؛

پیکر پاک ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت فولاد خوزستان به خاک سپرده شد+ببنید

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۷۴۳۲
پیکر پاک ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در شرکت فولاد خوزستان به خاک سپرده شد+ببنید
استاندار خوزستان در مراسم خاکسپاری پیکر پاک شهدای گمنام در گروه صنعتی فولاد خوزستان گفت: ما باید همان مسیر را در این جنگ اقتصادی با کار، تولید ملی و صادرات طی کرده تا منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های نظام اسلامی و دولت محقق شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه در مراسم تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در محل گروه صنعتی فولاد خوزستان که با حضور مسوولان استانی و مدیران و کارکنان این مرکز صنعتی و اقتصادی برگزار شد، با اشاره به ورود پیکر ۶ شهید گمنام به استان اظهار کرد: برای اولین مرتبه در فاصله کمی پیکر پاک شهدای گمنام در دو واحد صنعتی گروه ملی فولاد و فولاد خوزستان به خاک سپرده شدند تا نمادی از عزت اسلام و پیروان راستین آن، سربلندی، استقلال و وطن پرستی ملت ایران باشند.

او گفت: این ها کسانی بودند که مصداق بارز آیه"الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ" بودند که جز خدا از چیزی ترسی نداشتند و برای اسلام و انقلاب ایستادند.

استاندار خوزستان با تاکید بر ارزشمند بودن مسیر شهدا افزود: وظیفه ما است که راه و ارزش های آنها را نه با حرف، بلکه به صورت واقعی با عمل و اقدام خود پاس بداریم و در آن مسیر باشیم تا با امید به خدا این کشور همچنان مسیر توسعه و آبادانی را همانگونه که خواسته شهدا بود تا ظهور امام عصر طی کند.

نماینده عالی دولتدر خوزستان همچنین با بیان اینکه ارتباط نسل امروز با نسل پیشین باعث همبستگی نسل ها خواهد شد، بیان کرد: چنین کار های فرهنگی و معنوی باعث می شود نسل جدید بداند که نسل قبل برای حفظ و پایندگی عزت اسلام و انقلاب و دفاع از کیان مملکت از عزیزترین دارایی خویش که جان خود بود گذشت و این مهم باعث همبستگی نسل جدید با نسل گذشته خواهد شد.

شریعتی با تاکید بر اینکه"جهش تولید" و حرکت به سمت استقلال اقتصادی وظیفه ما است، تاکید کرد: ما هم باید همان مسیر را در این جنگ اقتصادی که دست کمی از جنگ تحمیلی ندارد با کار، تولید ملی و صادرات طی کرده و در این راه استوار باشیم تا منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های نظام اسلامی و دولت محقق شود.

استاندار خوزستان در پایان افزود: صمیمانه از پرسنل و مدیران عامل این دو گروه صنعتی و همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که چنین کار ارزشمندی را انجام دادند، تشکر و قدردانی می کنم.

لازم به ذکر است که شامگاه یکشنبه نهم آذر ماه جاری پیکر مطهر ۶ شهید دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین المللی سردار سلیمانی با استقبال مسوولان استانی وارد اهواز شد.

همچنین ظهر روز دوشنبه دهم آذر ماه جاری نیز پیکر پاک دو تن از ۶ شهید با حضور مسوولان استانی و کارکنان گروه ملی فولاد ایران در محل این شرکت تشییع و به خاک سپرده شد.

طبق گفته سردار عباس یوسفی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، دو شهید دیگر نیز قرار است در محل گروه توپخانه ۶۴ الحدید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشییع و خاکسپاری شوند که زمان این مراسم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز