فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:

دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۷۴۷۷
دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر طی زمان اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان به نقل از پلیس، سرهنگ علی حسینی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هدف شناسایی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ در مسجدسلیمان، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از هماهنگی با مرجع قضایی به مرحله اجرا در آمد.

او با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح گفت: عوامل انتظامی موفق به کشف ۱۴۱ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، آلات و ادوات مواد مخدر از جمله ترازوی توزین، دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و توقیف دو دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتور سیکلت در این طرح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، افزود: هدف از اجرای این طرح، نا امن کردن فضا برای سوداگران و مخلان نظم و امنیت بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز