نوشت افزار کنکو ۳۶ - ۷۰ پالایش نفت آبادان؛

هنرنمایی خیره کننده دختران بسکتبالیست آبادان در ایستگاه سوم لیگ برتر/اقدام شایسته سرمربی پالایش نفت در کوارتر چهارم

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۷۹۷۸
هنرنمایی خیره کننده دختران بسکتبالیست آبادان در ایستگاه سوم لیگ برتر/اقدام شایسته سرمربی پالایش نفت در کوارتر چهارم
تیم بسکتبال دختران پالایش نفت آبادان توانست از گروه"ب" رقابت ها با نتیجه قاطع 70 بر 36 تیم نوشت افزار کنکو تهران را شکست دهد و به سومین برد پایاپی خود برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عصر امروز از هفته ی سوم رقابت‌های دور رفت لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور که به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است، بانوان طلایی پوش پالایش نفت آبادان از هفته سوم مهمان تیم نوشت افزار کنکو تهران بودند که در پایان توانستند با نتیجه قاطع 70 بر 36 به سومین برد پیاپی این فصل خود دست یابند.

شاگردان شایسته متشرعی که از ابتدا با دستور کار هجومی به میدان رفته بودند در کوارتر اول این دیدار فرصت مانور به حریف خود ندادند و توانستند با نتیجه قاطع 25 بر یک بر حرف خود غلبه کنند.

این پایان کار دختران سرو قامت آبادان نبود و در کوارتر دوم هر چند حریف تلاش بسیاری برای جبران امتیازات از دست داده کرد، اما باز هم پالایش نفتی ها با اختلاف نتیجه بالا(24 بر 12) برنده میدان بودند.

کوارتر سوم نیز با نتیجه 17بر 9 به نفع پالایش نفتی ها به پایان رسید.

شایسته متشرعی سرمربی پالایش نفت کوارتر چهارم متفاوتی را رقم زد و با تصمیم او بازیکنان ذخیره و جوان تیم پا به میدان گذاشتند تا فرصت محک و حضور در آوردگاه حرفه ایی را بار دیگر تجربه کنند. این کوارتر با نتیجه(4 - 14) به تیم حریف واگذار شد.

بانوان پالایش نفت آبادان که در دیدار اول و دوم به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان زمین معرفی شدند(دیدار اول)(دیدار دوم)، در دیدار امروز نیز با هنرنمایی فروتن فر با 12 امتیاز، خداوردیان(9)، شجاعی(8) و حق جو(7) به این مهم دست یافتند. و فایزه شهریاری با 17 امتیاز همچون دیدار دوم به عنوان بازیکن برتر میدان معرفی شد.

در این دیدار فروتن فر با 12 امتیاز، خداوردیان(9)، شجاعی(8) و حق جو(7) امتیاز کسب کردند و فایزه شهریاری نیز با مجموع 17 امتیاز بازیکن برتر این دیدار نام گرفت.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان هفته سوم با سه برد، 252 گل زده، 150 گل خورده و تفاضل 102 مثبت، علاوه بر اینکه در آمار ازدیگر رقبا بالاتر قرار دارد، توانست 6 امتیاز کامل دیدارها را کسب و صدرنشین گروه"ب" باقی بماند.

دختران پالایش نفت قرار است در چهارمین دیدار خود فردا جمعه از ساعت 14 مقابل تیم بسکتبال شورای شهر و شهرداری قزوین صف آرایی کنند.

لازم به ذکر است که در دیدارهای امروز مولتی کافه مشهد توانست در یک دیدار نزدیک 61 بر 59 تیم سپهرداد تهران را مغلوب کند. همچنین دیدار تیم های بانوان شهر گرگان و شورای شهر و شهرداری قزوین به علت ابتلای پنج بازیکن تیم شهر گرگان به کرونا، لغو شد.

 

نظر شما