نفت مسجدسلیمان ۳ - ۱ سپاهان اصفهان؛

طلسم شکنی نفتی ها/ مسجدسلیمانی ها سپاهان را گلباران کردند

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۹۳۷۷
طلسم شکنی نفتی ها/ مسجدسلیمانی ها سپاهان را گلباران کردند
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که در پایان با نتیجه سه بر یک مهمانش را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم سپاهان اصفهان بود و توانست با نتیجه سه بر یک مهمانش را شکست دهد.

تیم نفت مسجدسلیمان که در چهار دیدار قبلی خود با سه تساوی و یک باخت، سه امتیاز کسب کرده بود در دیدار خانگی هفته پنجم با یک برد شیرین، امتیاز های خود را دو برابر کرد.

در نیمه اول این دیدار نفتی ها بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و در دقیقه پنجم، ساسان حسینی روی ارسال عباس بوعذار در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه سر توانست گل اول این دیدار و تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه هر دو تیم تلاش های فراوانی برای گلزنی کردند اما اینبار سپاهانی ها در دقیقه 47 با شوت زیبای سجاد شهباز زاده از پشت محوطه جریمه دروازه نفتی ها را باز کند و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز با بازی هجومی مسجدسلیمانی ها همراه بود و اینبار هم مسجدسلیمانی ها توانستند در دقیقه 65 با نفوذ سجاد جعفری و بغل پای این بازیکن فرصت طلب برای دومین مرتبه دروازه مهمان خود را باز کنند و در آن دقایق دیدار به برتری برسند.

این پایان رقابت دو تیم نبود و موتور گلزنی نفتی ها که تازه گرم شده بود، پانزده دقیقه بعد از گل دوم، اینبار مصطفی ناییج پور در دقیقه 80 روی توپ ارسالی کرنر صاحب موقعیت شد و توانست دروازه پیام نیازمند را باز کند.

به این ترتیب تیم نفت مسجدسلیمان در هفته سوم توانست طلسم تساوی و شکست های چهار هفته اول رقابت های این فصل خود بشکند و در یک دیدار خانگی با سه گل علاوه بر گلباران کردن حریف، سه امتیاز را کسب کند و خود را به نیمه جدول برساند.

در همین راستا مجتبی حسینی در این دیدار، احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری(84 مهران امیری)، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی(45 محمد مهدی محبی)، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی(90 محمد مشایخ) را برای رویارویی با سپاهان به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن(84 پاپی)، مرتضی منصوری، مهدی کیانی(69 دانیال اسماعیلی فر)، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی(84 شایان مصلح)، محمد رضا حسینی، محمد محبی(69 روح الله باقری) وسجاد شهباز زاده نیز بازیکنان محرم نوید کیا در دیدار با نفت مسجدسلیمان را تشکیل دادند.

داوری این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی فرد با کمک فرهاد مروجی، سعید زیبا و علی ابراهیمی برگزار شد و نظارت این دیدار نیز بر عهده یدالله جهانبازی بود.

در این دیدار احمد گوهری(34) از نفت مسجدسلیمان و گئورگی گولسیانی(40)، محمد محبی(54) و شایان مصلح(87) از سپاهان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با ۶ امتیاز موقتا در رده نهم و تیم سپاهان اصفهان با هفت امتیاز در رده هفتم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز