در راستای مسوولیت های اجتماعی انجام شد:

اقدام پسندید مدیرعامل تیم سپاهان اصفهان در حاشیه دیدار با نفت مسجدسلیمان

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۹۴۳۵
اقدام پسندید مدیرعامل تیم سپاهان اصفهان در حاشیه دیدار با نفت مسجدسلیمان
مدیرعامل باشگاه فولاد سپاهان ضمن حضور بر سر مراز همرزم شهید دوران دفاع مقدس، هزینه رهن و اجاره یک باب خانه را به خانواده سیل زده مسجدسلیمانی را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، در اقدامی پسندیده"محمدرضا ساکت" مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که همراه این تیم برای دیدار با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر به این شهرستان سفر کرده بود، با هدف عمل به مسوولیت های اجتماعی، هزینه رهن و اجاره یک باب خانه را به خانواده سیل زده مسجدسلیمانی اهدا کرد.

ساکت و اعضای تیم پیش از این با حضور بر سر مزار شهید"بهنام محمدی"، شهدای کلگه و شهدای گمنام نفتک و نفتون مسجدسلیمان با اهدای شاخه گل و قرایت فاتحه، به مقام بلند این شهدا ادای احترام کردند.

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته نیز با حضور بر سر مزار"علی‌اکبر قاسمی پور" یکی از خبرنگاران قدیمی و همرزم او در جبهه و جنگ تحمیلی، ضمن قرایت فاتحه به مقام این شهید ادای احترام کرد. در این خصوص تعدادی از بازیکنان تیم مسجدسلیمان نیز او را همراهی کرده و بر سر مزار قاسمی‌پور فاتحه‌ای قرایت کردند.

لازم به ذکر است که"شهید بهنام محمدی"نوجوان سیزده ساله ای بود که در کنار انجام وظیفه و رساندن مهمات به رزمندگان میهن، با روح بزرگ و دل دریایی اش به قلب دشمن می زد و نهایتا در ۲۸ مهرماه ۱۳۵۹ در جریان حصر خرمشهر، بر اثر ترکش خمپاره به قلب کوچکش در راه دفاع از میهن به آرزوی خود که همانا شهادت بود، نایل آمد.

در همین راستا استادیوم فوتبال شهرستان مسجدسلیمان به نام شهید بهنام محمدی راد مزین شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز