استقلال ۱ - ۱ صنعت نفت آبادان؛

۴۵ دقیقه جهنمی نفتی ها در آزادی/ تساوی آبی های پایتخت با طلایی پوشان آبادانی

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۰۰۲۵
۴۵ دقیقه جهنمی نفتی ها در آزادی/ تساوی آبی های پایتخت با طلایی پوشان آبادانی
یک گل زده، دو موقعیت تک به تک و یک گل مردود مشکوک، تمام 45 دقیقه ی وحشتناک طلایی پوشان آبادان در تقابل با استقلال تهران بود. تقابلی که در نهایت خوش شانسی و رشادت گلر استقلال همراه بود تا تهرانی‌ها از شکستی سنگین و گلباران نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم استقلال بود که توانست با توقف استقلال و تساوی، یک امتیاز از این دیدار بیرون از خانگی کسب کند.

تیم صنعت نفت آبادان که از چهار دیدار قبلی خود دو برد، یک تساوی، یک باخت و هفت امتیاز کسب کرده بود، امروز می توانست با تعداد گل های بیشتر برنده این دیدار بشود.

نیمه اول این دیدار نفتی ها درصدد دفاع و ضد حمله بودند. از طرفی استقلالی ها نیز نتوانستند موقعیتی در محوطه هجده قدم صنعت نفت ایجاد کنند و در نهایت رقابت 45 قیقه ایی دو تیم بدون گل به پایان رسید.

حملات پی در پی و جذاب نیمه دوم، سرمای رقابت نیمه اول این دیدار را جبران کرد. در همان دقایقی اولیه نیمه دوم استقلالی ها توانستند در محوطه جریمه نفت حاضر شوند و پاسکاری کنند تا توپ به قایدی برسد، قایدی نیز به قصد گل زدن توپ را به سمت دروازه شوت کرد که با دفع فلاح زاده توپ برگشت داده شد تا اینبار احمد موسوی در موقعیت شوت زنی قرار گیرد و بالاخره یخ این دیدار را در دقیقه 50 با گلزنی اش بشکند.

طلایی پوشان در ادامه موقعیت های بسیاری را روی دروازه استقلال ایجاد کردند که هر بار به دلایلی گل نشد. اما مهمترین موقعیت مشکوک این دیدار در قیقه 76 ایجاد شد. در این لحظه نفتی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بودند که توپ پس از ارسال به ریکانی رسید تا این بازیکن فرصت طلب با یک بغل پا دروازه استقلال را فرو ریزد، اما آفساید ریکانی اعلام شد و داور گل را مردود دانست. بازیکنان و کار فنی نفت که اعتقاد داشتند این گل سالم بوده سعی کردند تا داور را متقاعد کنند که این صحنه را از طریق تلوزیون ببیند اما داور قبول نکرد.

این پایان کار نبود و نفتی ها که بعد از دریافت گل اول بیشتر صاحب توپ و میدان بودند، بالاخره در دقیقه 82 صاحب ضربه کرنر شدند تا اینبار حسن بیت سعید توپ را ارسال کند و پس از هد سر احمد شریعت زاده توپ به سمت تیر دوم دروازه استقلال هدایت شود و محمد طیبی با دو زانوی خود توپ را وارد دروازه استقلال کند و این دیدار را به تساوی بکشاند.

در ادامه استقلالی ها در یک رفت و برگشت به دنبال موقعیت سازی در محوطه جریمه طلایی پوشان بودند که بازیکن نفت توپ ربایی کرد اما شاگردان فکری اعتقاد به ضربه هند و پنالتی داشتند که داور دستور ادامه مسابقه را داد و زبیدی نفتی ها را در موقعیت ضد حمله قرار داد که ریکانی از پاس دریافتی نتوانست خوب استفاده کند و با اینکه در موقعیت تک به تک با دروازه بان جلو کشیده استقلال قرار گرفته بود توپ را شوت کرد که به بدن مظاهر برخورد کرد و دفع شد تا این دیدار با تساوی پایان یابد.

یک گل زده، دو موقعیت تک به تک و یک گل مردود مشکوک، تمام 45 دقیقه ی وحشتناک طلایی پوشان آبادان در تقابل با استقلال تهران بود. تقابلی که در نهایت با خوش شانسی و رشادت گلر استقلال همراه بود تا آبی های پایتخت از شکستی سنگین و گلباران شدن نجات پیدا کنند.

در همین راستا سید سیروس پور موسوی در این دیدار حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، عبداله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، امید حامدی‌فر، سید فاخر تهامی(75 مهدی حنفی)، حسن بیت سعید(89 علی آل کثیر)، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر(75 مهدی زبیدی) را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

همچنین محمود فکری ترکیب رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری، سیداحمد موسوی(90  محمد دانشگر)، داریوش شجاعیان(79 سجاد آقایی)، فرشید باقری، آرش رضاوند(70 هرویه میلیچ)، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی(90 فردین رابط) و ارسلان مطهری را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرد.

داوری این دیدار بر عهده حسن اکرمی با کمک یعقوب سخندان، امیرمحمدداود زاده و مرتضی منصوریان برگزار شد و نظارت این دیدار نیز بر عهده علیرضا کهوری بود.

در این دیدار داریوش شجاعیان(45)، مهدی قایدی(63) و محمد حسین مرادمند(91) از استقلال و علی آل کثیر(91) ازصنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با هشت امتیاز موقتا در رده پنجم و تیم استقلال با هشت امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده سوم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما