رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان تاکید کرد:

رعایت بهداشت و بهبود کیفیت نان در دستور کار نانوایی‌های شادگان باشد

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۸:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۰۹۳۷
رعایت بهداشت و بهبود کیفیت نان در دستور کار نانوایی‌های شادگان باشد
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: رعایت بهداشت و بهبود کیفیت نان از موارد مهم است که باید در دستور کار نانوایی های شهرستان شادگان قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حسن خنافره امروز در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه نظارت بر نانوایی های به صورت مستمر موجب افزایش کیفیت پخت نان می شود، اظهار کرد: تیم بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعاون روستایی به همراه سایر ارگان های امنیتی این شهرستان بر اساس فرمت و شاخص های مورد نظر به صورت روزانه از نانوایی های سطح شهر و روستاهای شادگان بازدید به عمل می آورند.

او با اشاره به ضرورت کنترل مستمر بر وزن و کیفیت پخت نان گفت: مواردی همچون ساعت کار نانوایی‌ها، زمان پخت نان، قیمت، وزن، کیفیت نان و وضعیت بهداشتی با جدیت پیگیری می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن  و تجارت شادگان افزود: نانوایی متخلف در این شهرستان پس از شناسایی و با تشکیل پرونده، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

خنافره در پایان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن ساعت کاری، عرضه خارج از شبکه و جابه‌جایی مشکوک آرد از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان موارد را گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز