استاندار خوزستان مطرح کرد:

تهیه ۷۰۰ تبلت ویژه دانش آموزان استثنایی خوزستان/ضرورت برقراری عدالت آموزشی بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۱۲۱۸
تهیه ۷۰۰ تبلت ویژه دانش آموزان استثنایی خوزستان/ضرورت برقراری عدالت آموزشی بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار
استاندار خوزستان گفت: با مشارکت سازمان مدارس استثنایی کشور و استانداری خوزستان تعداد ۷۰۰ تبلت جدید ویژه دانش آموزان استثنایی تهیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با مشارکت سازمان مدارس استثنایی کشور و استانداری خوزستان تعداد ۷۰۰ تبلت جدید ویژه دانش آموزان استثنایی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تهیه خواهد شد تا با این اقدام گامی مهم در راستای حمایت از دانش آموزان استثنایی استان برداشته شود.

او گفت: به روز رسانی دانش؛ انعطاف پذیری و تطبیق با نیازهای روز حوزه تعلیم و تربیت بهترین راهکارهای پیش روی معلمان در تعامل با وضعیت کنونی است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه سند تحول بنیادین تاکید فراوانی بر تربیت اسلامی دارد، افزود: تحقق آرمان های جامعه اسلامی تنها با توجه به تربیت اسلامی در مدارس محقق و امکان پذیر می شود. بر این اساس مربیان پرورشی باید تمام تلاش خود را برای تربیت دانش آموزان بر مدار آموزه های تربیتی به کار ببندند.

رییس شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: مدیریت فضای تربیتی مدرسه بر عهده معاون پرورشی و مربیان تربیتی است و این امر باید در اولویت برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار گیرد.

شریعتی اضافه کرد: خیرین گرانقدر می بایست علاوه بر مشارکت در امر مدرسه سازی در حوزه کمک به اجرای منسجم و همه جانبه فعالیت های تربیتی نیز ورود کنند چرا که اساس نظام تعلیم و تربیت، حرکت در مسیر تربیت اسلامی است.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان می بایست به عنوان یک اولویت در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان قرار گیرد و البته در این مسیر پر برکت استانداری خوزستان با تمام توان در کنار آموزش و پرورش استان ایستاده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز