سرپرست معاونت غذا و دارو آبادان خبر داد:

۴۲ میلیون ریال کالای غیر قابل مصرف در آبادان کشف و ضبط شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۱۵۳۲
۴۲ میلیون ریال کالای غیر قابل مصرف در آبادان کشف و ضبط شد
سرپرست معاونت غذا و دارو آبادان از کشف هشت قلم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف به ارزش ریالی ۴۲ میلیون ریال در بازرسی از فروشگاه‌های مواد غذایی شهرستان آبادان خبر داد.

زینب جوانمردی امرو در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقا سلامت شهروندان و در ادامه روند منظم و مستمر بازرسی‌ها از مراکز فروش مواد غذایی و آرایشی بهداشتی، بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان موفق به کشف هشت قلم مواد غذایی تاریخ گذشته به ارزش ۴۲ میلیون ریال شدند.

او گفت: پیرو بازرسی صورت‌ گرفته از مراکز عرضه محصولات آریشی و بهداشتی و محصولات غذایی و آشامیدنی سلامت‌ محور در سطح عرضه، ضمن اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم به فروشندگان در خصوص ممنوعیت عرضه محصولات مضر برای سلامت عمومی، مطابق با موارد اعلامی از سوی سازمان غذا و دارو اقدام و موارد لازم به این مراکز تذکر داده شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: عرضه‌کنندگان موظف به فروش اقلام تولید داخل مجاز یا اقلام دارای برچسب اصالت و سلامت مورد تایید سازمان غذا و دارو  هستند. همچنین در بازرسی‌های بعدی در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده، مطابق قانون برخورد شده و موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

جوانمردی در پایان به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز