سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

برای سه امتیاز به دیدار گل گهر سر سخت خواهیم رفت/بازیکنانم باید به خودباوری برسند

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۱۸۲۴
برای سه امتیاز به دیدار گل گهر سر سخت خواهیم رفت/بازیکنانم باید به خودباوری برسند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کردیم و تمام تلاشمان این است که از این دیدار خانگی با سه امتیاز خارج شویم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید اکبر پورموسوی امشب(جمعه بیست و یکم آذر ماه) با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با گل گهر سیرجان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر ضمن عرض تسلیت نسبت به درگذشت مهدی امیدوار از پیشکسوتان فوتبال استان خوزستان و شهرستان خرمشهر این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و فوتبال دوستان خوزستانی تسلیت گفت و اظهار کرد:  امیدوارم هیات فوتبال خوزستان شرایطی را ایجاد کند که فردا دیدار های در استان با یک دقیقه تاخیر و سکوت قبل برگزار شود.

او سپس در خصوص وضعیت تیمش، گفت: خدا را شکر پنج هفته از لیگ را سپری کردیم و نتایج مناسبی توانستیم با همت تمام اعضای تیم کسب کنیم. از فردا وارد هفته ششم می شویم و رقابت با تیمی سرسخت و با کادر فنی مجرب را در پیش رو داریم اما این دلیل نمی‌شود که به دنبال پیروزی نباشیم ما از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را باید ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در دیدار فردا حسن بیت سعید و حکیم نصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

پورموسوی در خصوص وضعیت مناسب تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از نظر گل‌های زده و گل خورده و اینکه آیا تیمش در مقابل تیم سیرجانی فردا هجومی و یا دفاعی رقابت می‌کند، بیان کرد: گروه آنالیز ما دیدار های گل گهر را بررسی کرده است و ما روی نقاط ضعف و قوت آنها کار خواهیم کرد و تمام تلاشمان این است که از این دیدار خانگی با سه امتیاز خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در نیمه اول رقابت ها کیفیتی معمولی از خود نشان می دهد و در نیمه دوم متفاوت می‌شود، بیان کرد: ما از این پنج دیدار، سه رقابت را خارج از خانه و با تیم‌های خیلی قوی داشتیم و رقابت های داخل خانه هم که پیکان با آن شرایط بسته بودن پنجره مواجه شدیم، ولی در دیدار با ذوب‌آهن از ابتدای مسابقه با هدف گل زدن رقابت را پیش بردیم.

پور موسوی در پایان اضافه کرد: قبول دارم یک مقدار بچه‌ها باید به خودباوری بهتری برسند و سعی کردیم در دو سه روز گذشته شرایطی را برای بازیکنان ایجاد کنیم که از همان ابتدای مسابقه کیفیت بالای فوتبال خودشان را نشان دهند.

لازم به ذکر است که دو تیم صنعت نفت و گل گهر سیرجان فردا شنبه بیست و دوم آذر ماه از هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 در استادیوم تختی آبادان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

نظر شما