فولاد خوزستان ۳ - ۰ سایپا؛

سایپا در فولاد آره نا گلباران شد/فولاد گل های لیگ برتر بیستم را ارتقا داد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۲۴۳۳
سایپا در فولاد آره نا گلباران شد/فولاد گل های لیگ برتر بیستم را ارتقا داد
تیم فولاد خوزستان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر میزبان سایپا البرز بود که در پایان توانست با نتیجه سه بر صفر مهمانش را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور امروز شنبه بیست و دوم آذرماه جاری، میزبان تیم سایپا البرز بود که در پایان توانست مهمان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به یک برد خانگی دست یابد.

تیم فولاد خوزستان که در پنج دیدار قبلی با یک برد و چهار تساوی هفت امتیاز کسب کرده بود، در هفته ششم توانست در دیداری خانگی سه امتیاز رقابت با سایپا را از آن خود کند.

نیمه اول این دیدار به صورت پایاپای پیش رفت و هر دو تیم سعی در گشودن دروازه یکدیگر داشتندتا اینکه در دقیقه 31 شاگردان نکونام بهتر از موقعیت خود بهره بردند. در همین راستا فرشاد احمدزاده پس از دریافت پاس و حرکت در عرض محوطه جریمه سایپا، خود را در موقعیت بهتری قرار داد و توانست با یک شوت زیبا اولین گل این دیدار و تیمش را به ثمر برساند. در ادامه هر دو تیم سعی در خلق موقعیت هایی کردند اما در نهایت این دیدار طی ۴۵ دقیقه اول با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد مردان به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار باز هم فولادی ها اقدام به گلزنی کردند. پاس زیبای پاتوسی در دقیقه ۸۷ به صالح حردانی رسید تا این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار گیرد و گل دوم تیمش را به ثمر برساند. چهار دقیقه بعد نیز(۹۱) اینبار حردانی با یک ارسال زیبا بر روی محوطه جریمه سایپا، کولیبالی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن فرصت طلب سومین گل این دیدار و تیمش را به ثمر برساند و این رقابت با برتری پر گل شاگردان نکونام در خانه به پایان برسد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، مهران درخشان مهر(۸۳ وحید حیدریه)، مهران موسوی، موسی کولیبالی، صابر حردانی، محمد میری، زبیر نیک نفس(۶۵ محمد آبشک)، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری(۶۵ صالح حردانی)، محمد قاسمی نژاد(۷۷  آیاندا پاتوسی) و لوسیانو پریرا(۸۶ شروین بزرگ) را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

همچنین ابراهیم صادقی ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، کمال الدین نیک خوی(۴۶ ابوالفضل جلالی)، فریبرز گرامی، رضا علیاری، طاها شریعتی، رضا جعفری(۴۶  محمدرضا سلیمانی)، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهیار جباری(۴۶  حسین مالکی)، محسن مسلمان، مهرداد عبدی و محمد صادق بارانی(۷۷ مهرداد حیدری) را برای رقابت با تیم فولاد خوزستان ارنج کرد.

این دیدار با قضاوت علی اصغر مومنی با  کمک سعید علی نژادیان، بهزاد پناهی و امید سعید فر برگزار شد و نظارت بر این دیدار نیز بر عهده حسین خانبان بود.

در این دیدار سید مهران موسوی(۲۸) از فولاد و فریبرز گرامی(۵۰) از سایپا کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با ۱۰ امتیاز موقتا در رده دوم و تیم سایپا با هفت امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز