مس رفسنجان ۲ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

طلسم شکنی نفتی های مسجدسلیمان اینبار برای مس رفسنجان/دومین شکست شاگردان حسینی در لیگ بیستم

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۲۴۴۹
طلسم شکنی نفتی های مسجدسلیمان اینبار برای مس رفسنجان/دومین شکست شاگردان حسینی در لیگ بیستم
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم مس رفسنجان بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز شنبه بیست و دوم آذر ماه جاری، مهمان تیم مس رفسنجان بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان که در پنج دیدار قبلی خود با سه تساوی و یک باخت و یک برد خانگی، ۶ امتیاز کسب کرده بود در دیدار خارج از خانه هفته ششم دومین شکست خودر ار در مقابل تیم مس رفسنجان تجربه کرد.

نیمه اول این دیدار تا دقایق پایانی پایا پای پیش رفت اما در دقیقه ۴۲ شوت قائم اسلامی خواه از روی ضربه ایستگاهی به زمین برخورد کرد و وارد دروازه نفتی ها شد تا اولین گل این تیم در این فصل به ثمر رسیده باشد و تیمش را تا پایان نیمه اول برنده کند.

نیمه دوم این دیدار نیز تا دقایق پایانی پایاپای پیش رفت تا اینکه اینبار باز هم شاگردان ربیعی در دقیقه 85 در یک موقعیت بهتر قرار گرفتند و پاس مهرداد رضایی در محوطه جریمه نفتی ها به امیر حسن کریم زاده رسید تا این بازیکن با یک شوت دقیق توپ را وارد دروازه گوهری کند وتیمش را از یک برد دو بر صفر مطمین کند.

در پایان این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع مس رفسنجان به پایان رسید و نفتی ها از هفته ششم نتوانستند امتیازاتی به اندوخته های خود اضافه کنند.

در همین راستا سید مجتبی حسینی در این دیداراحمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج پور(63 فرید بهزادی کریمی )، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری، محمد مهدی احمدی(٧١ مهدی نیایش پور)، نیما انتظاری(89 فرزین کاوه)، میثم تهی دست، مهدی ایزدی و سامان حسینی را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

همچنین محمد ربیعی ترکیب ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محسن طرحانی، مسیح زاهدی، میثم نقی  زاده(93 نامور)، قائم اسلامی‌خواه(45 علیرضا نقی زاده)، محسن آذرباد(67 امیرحسین کریم زاده)، مهرداد رضایی، مهرداد آوخ( 67 فراز امامعلی) و محمد قاضی(90 آقاجان پور) را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده است.

این دیدار با قضاوت ناصر جنگی  و کمک رحیم شاهین، بابک خسروی و مهدی اجاقی برگزار شد و نظارت این دیدار نیز بر عهده رسول فروغی بود.

در این دیدار مهدی ایزدی دقیقه(26) از نفت مسجد سلیمان و ناصر سالاری(76)، کریم زاده(78) و علیرضا نقیزاده(83) از مس رفسنجان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با ۶ امتیاز موقتا در رده سیزدهم و تیم مس رفسنجان با پنج امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز