استاندار خوزستان خبر داد:

ادامه محدودیت‌های کرونایی در ۳ شهر نارنجی استان / بازگشت شهرهای خوزستان به وضعیت زرد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۲۴۶۶
ادامه محدودیت‌های کرونایی در ۳ شهر نارنجی استان / بازگشت شهرهای خوزستان به وضعیت زرد
استاندار خوزستان گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرها، محدودیت‌ها کاهش می‌یابد و دستورالعمل‌ها به جز در سه شهرهای نارنجی، بر اساس وضعیت زرد اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز شنبه بیست و دوم آذر ماه جاری در پایان ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرایط خوزستان در وضعیت مناسبی است و بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، خوزستان جزو استان‌هایی است که بسیار خوب بیماری را کنترل کرده که از مردم بابت همکاری در اجرای محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکر می‌کنیم.

او با بیان اینکه از مسوولان که همکاری خوبی در این راستا داشته اند نیز تشکر می کنم، گفت: در حال حاضر از لحاظ موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس، استان خوزستان نسبت به جمعیت، از آخر در رده سوم کشور قرار دارد.

استاندار خوزستان افزود: البته نباید این وضعیت موجب غفلت، کوتاهی و اهمال ما شود زیرا در صورت غفلت و کوتاهی، مجددا بیماری اوج می‌گیرد.

شریعتی بیان کرد: هفته آینده شب یلدا را پیش رو داریم، از مردم می‌خواهیم شب یلدا را مجازی برگزار کنند و دورهمی‌ها را برگزار نکنند تا بیماری در خوزستان فروکش کند.

رییس ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی، اضافه کرد: در حال حاضر اهواز، آبادان و بهبهان در وضعیت نارنجی و دیگر شهرها در وضعیت زرد هستند که طبق پروتکل‌ها، اعمال محدودیت‌ها اجرا خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: با توجه به تغییر وضعیت شهرها، محدودیت‌ها کاهش می‌یابد و دستورالعمل‌ها به جز در شهرهای نارنجی، بر اساس وضعیت زرد اعمال می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز