سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

به شاگردانم تبریک جانانه می گویم/خوشحالی ما دو ساعت دوام دارد/آماده دیدار با آلومینیوم می شویم

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷۲
به شاگردانم تبریک جانانه می گویم/خوشحالی ما دو ساعت دوام دارد/آماده دیدار با آلومینیوم می شویم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: روی نقاط ضعف و قوت گل گهر کار کرده بودیم. به شاگردانم تبریک جانانه می‌گویم که در نیمه دوم هرچه داشتند رو کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید اکبرپورموسوی امشب پس از برد خانگی و تماشایی شاگردانش در مقابل تیم گل گهر سیرجان با حضور در نشست خبری پایان این دیدار اظهار کرد: خدا رو شکر می کنم توانستیم از یک دیدار بسیار سخت سربلند بیرون بیاییم. هر چند در نیمه اول رقابت را واگذار کردیم، اما توانستیم در وقت دوم با تلاش بازیکنان جبران کنیم. به تیم خوب و قوی گل گهر هم خسته نباشید عرض می کنم. آنها تیم با کیفیتی بودند.

او گفت: در جلسات تمرینی گذشته روی نقاط ضعف و قوت گل گهر کار کرده بودیم. به شاگردانم تبریک جانانه می‌گویم که در نیمه دوم هرچه داشتند رو کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص انگیزه ی بالای جوانان تیمش، افزود: من از با تجربه های تیمم قدردانی می کنم که در زمین بچه های جوان را به لحاظ روحی، روانی و فنی ساپورت می‌کنند. قبل از این هم گفته ام که در شرایط برابر از جوان‌ها استفاده می کنم. امروز هم در مقابل تیم پرمهره گل گهر دو جوان 18 ساله را وارد میدان کردم. امیدوارم این بچه های آنقدر خوب باشند تا بتوانیم بیش از این به آنها میدان بدهیم.

پورموسوی در پایان درباره دیدار آینده تیمش مقابل آلومینیوم اراک، بیان کرد:خوشحالی ما فقط دو ساعت دوام دارد. چون به رقابت آینده فکر خواهیم کرد. بعد از ریکاوری بچه ها فقط فرصت یک جلسه تمرین داریم. امیدواریم مسابقه خوبی روبروی آلومینیوم انجام دهیم.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در سومین دیدار خانگی خود میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در پایان با نتیجه دو بر یک مهمان سیرجانیش را شکست داد و موقتا با 11 امتیاز در جایگاه اول لیگ برتر قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز