توافقنامه همکاری مشترک باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و سانتوس برزیل امضا شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۳۸۰۵
توافقنامه همکاری مشترک باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و سانتوس برزیل امضا شد
توافقنامه همکاری مشترک بین باشگاه‌های صنعت نفت آبادان از ایران و سانتوس اف‌سی برزیل میان مدیران عامل این باشگاه‌ها به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پس از چندین نوبت مکاتبه و مذاکره، علی عیسی‌زاده و اورالاندو گانته مدیران عامل باشگاه‌های صنعت نفت آبادان از ایران و سانتوس اف‌سی برزیل توافقنامه همکاری میان این دو باشگاه به امضا رسید و از امروز اجرایی شد.

بر اساس توافق صورت گرفته باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و سانتوس در زمینه انتقال قرضی بازیکن، استفاده و ترانسفر بازیکنان جوان و آموزش و شرکت در کنفرانس‌های علمی در زمینه‌های: فیزیولوژی، آمادگی جسمانی، آنالیز تمرینات و مسابقات، دروازه‌بانی و مربیگری با سبک برزیلی مشترکا با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

لازم به ذکر است که باشگاه سانتوس از باشگاه‌های با سابقه فوتبال برزیل است که با ۹ عنوان قهرمانی در این کشور پر افتخارترین باشگاه برزیل به شمار می آید.

همچنین باشگاه سانتوز بازیکنان بزرگ و مطرح زیادی به فوتبال جهان معرفی کرده‌است که از جمله می توان به پله، بازیکن برجسته و مشهور برزیلی، مدت طولانی نیز عضو این باشگاه بوده و همچنین نیمار اشاره کرد. این باشگاه پر افتخار بازیکنانی چون سوکراتس، دونگا، الکس، ریکاردو الیویرا، روبینیو، دیگو و گانسو را به فوتبال جهان معرفی کرده است.

این باشگاه در سال ۱۹۱۲ تاسیس شده ‌است. این باشگاه با ۹ بار قهرمانی در رقابت‌های داخلی برزیل، پرافتخارترین باشگاه این کشور به ‌شمار می‌رود. این تیم هشت قهرمانی در لیگ برتر برزیل و یک قهرمانی در جام حذفی برزیل را دارد. این باشگاه در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۱ به مقام نایب قهرمانی جهان رسیده ‌است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز